دانلود سریال
Someone Has to Die

1888 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5241
10
/
6.3
IMDB Rating
3
/
3
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Someone Has to Die
دانلود سریال Someone Has to Die

خلاصه داستان سریال Someone Has to Die

این مجموعه تلویزیونی که با نام یک نفر باید بمیرد شناخته می شود، داستانی را روایت می کند که در مورد پسری جوان است. این پسر جوان باید در سریال Someone Has to Die، بر خلاف میل خودش رفتار کرده و نظر والدینش را ارجح بداند؛ چراکه اگر این کار را انجام ندهد، ممکن است اتفاقات ناگواری رخ دهند. خواسته پدر و مادر این فرد جوان، آن است که او پس از ماجرا هایی که از سر گذرانده، دوباره به مکزیک بر گردد. اما دلیل بازگشت او به این کشور چه چیزی می تواند باشد؟ 

نامزد این مرد جوان، در مکزیک قرار دارد و او حالا باید با توجه به خواسته والدینش به مکزیک باز گردد تا با نامزدش دیدار کند. اما همه چیز به همین شکل، کسل کننده پیش نمی رود و داستان Someone Has to Die، از جایی جذاب می شود که شخصیت اصلی این مجموعه، برای رفتن به مکزیک، فردی دیگر را هم با خود همراه می کند. این فرد که یک خانم بسیار زیبا است، رقصنده باله بوده و شخصیتی بسیار مرموزانه دارد. این زن مرموز با نام لازارو شناخته می شود و می تواند بسیاری از کار ها را بدون هیچ ترسی انجام دهد. 

 

سریال Someone Has to Die

یک نفر باید بمیرد، مجموعه ای تلویزیونی است که در ژانر های درام، مهیج و جنایی ساخته شده. کارگردانی این مجموعه جنایی، به عهده مانولو کارو بود. این فرد، توانست در Someone Has to Die، کار خودش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این سریال، محصول مشترک کشور های مکزیک و اسپانیا بوده و به زبان اسپانیایی ساخته شده است. کارمن مائورا، استر اکسپوزیتو، پیلار کاسترو، آلجانرو اسپیتزر، ایساک هرناندز، کارلوس کوواس، ارنستو آلتریو و ماریولا فوئنتز، از بازیگرانی هستند که در یک نفر باید بمیرد، نقش آفرینی کرده اند. 

این مجموعه تلویزیونی که ژانر قالب آن جنایی است،  به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود. دلیل این موضوع را می توان در یک فصلی که از آن منتشر شده، جست و جو کرد. در همین 1 فصل، 3 قسمت قرار دارد که هر کدام از آن ها، زمانی حدود 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. در مینی سریال Someone Has to Die، می توان به صورت کلی گفت که تمامی این قسمت ها در 149 دقیقه خلاصه شده اند. اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی جنایی که یک نفر باید بمیرد نام دارد، در سال 2020 توسط شبکه نتفلیکس ساخته شده است. 

تاریخ دقیق پخش هر 3 قسمت، 16 اکتبر 2020 بود. 

 

نقد سریال Someone Has to Die

با توجه به آنکه این مجموعه تلویزیونی، دوره ای از یک جامعه محافظه کار را به تصویر می کشد، به نظر می رسد که باید داستان بسیار جذابی داشته باشد. این جامعه محافظه کار، مربوط به رژیم فرانکو است. بنا بر آنکه داستان این مینی سریال، در سطح متوسطی قرار داشته و بسیاری از عوامل دیگر آن هم در همین حدود هستند، Someone Has to Die نتوانست آنگونه که باید، خود را نشان داده و امتیاز عالی را کسب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.