دانلود سریال
Your Honor

5853 تعداد بازدید
User 4
10
/
7.75
AnimeList Rating
User 59422
10
/
7.6
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Your Honor
دانلود سریال Your Honor

خلاصه سریال Your Honor

برایان کرانستون در این سریال نقش یک وکیل را ایفا می‌کند که همچون شخصیت والتر وایت در سریال بریکینگ بد رفته‌رفته چهره واقعی خود را نشان می‌دهد. همه اتفاقات مهم داستان دقیقاً زمانی رقم می‌خورد که یک پسر در حال فرار از گروهی است که تصور می‌کند در حال تعقیب او هستند. در حین همین فرار و گریز با یک موتورسوار برخورد می‌کند؛ که از همین‌جا داستان به شکل غم‌انگیزی شروع می‌شود.
تفاوت شخصیت این سریال با والتروایت در بریکینگ بد این است که قاضی داستان ما سال‌ها مجری قانون است و همیشه به دنبال احقاق آن بوده است. اما در شرایطی قرار می‌گیرد که مجبور می‌شود به خاطر مهم‌ترین فرد زندگی‌اش دروغ بگوید و دنبال تمام راه‌هایی باشد که بتواند به کمک مهارت‌های مثال‌زدنی خود مسیری به جز قانون را طی کند. 

 

سریال Your Honor

سال ۲۰۲۰ سالی پر از مینی سریال بود. که اغلب آن‌ها مینی سریال‌های موفقی بودند. از آنجایی که کرونا بر همه چیز تاثیر گذاشت؛ مینی سریال‌ها توانستند شرایط و حال بهتری را برای مردم رقم بزنند. به همین دلیل این مینی سریال‌ها از استقبال فراوانی برخوردار شدند. سریال Your Honor یا عالیجناب یک مینی سریال آمریکایی با بازی برایان کرانستون است که از  ShowTime پخش شد. 

این سریال برگرفته از یک سریال اسرائیلی به نام Kvodo است که در سال ۲۰۰۶ پخش شده بود. این سریال توسط استودیو سی‌بی‌اس (CBS) در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار کلید خورد و پایان آن در اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شد. که اولین قسمت آن در ۶ دسامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد. بازیگر اصلی این سریال بازیگر نقش اول سریال بریکینگ بد یا همان والتر وایت معروف است. این سریال در ژانر درام جنایی و درام حقوقی به کارگردانی Peter Moffat ساخته شده است و همچنان در حال پخش است. تاکنون فصل اول آن در 10 قسمت و دو قسمت از فصل دوم آن به نمایش درآمده است. 


نقد  و بررسی سریال Your Honor

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ شناخته شده است و در عین دلهره‌آور بودن می‌تواند بیننده را تا پایان در جای خود ثابت نگه دارد. منتقدان بر این باورند که در جای‌جای سریال اثر بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی زبان ویلیام شکسپیر را می‌توان مشاهده کرد. در واقع گفته می‌شود که نویسنده سریال از نوشته‌های ویلیام شکسپیر اقتباس کرده است البته نه داستان و موضوع سریال بلکه بیشتر از روح و شیوه خلق جامعه شکسپیر برای داستانش الهام گرفته است. 

بعضی از منتقدان این حرکت نویسنده را تقلید تلقی کردند و عده‌ای بسیار راضی بوده و باور داشتند که نویسنده توانسته به زیبایی از نوشته‌های شکسپیر الهام بگیرد و در بستری جدید و متفاوت آن را پیاده‌سازی کند. عده‌ای نیز روایت داستان را همچون قصه حضرت ابراهیم و آزمون دشوار او در رابطه با پسرش تطبیق داده‌اند که این بار برای یک قاضی درستکار که همیشه راه صحیح را پیشه کرده اتفاق می‌افتد. یک قاضی درستکار که مابین عشق فرزندش و تیغ تیز چاقو گیرکرده و حالتی همچون داستان قدیمی حضرت ابراهیم را در دنیای امروزی تجربه می‌کند. 

 

جملات پایانی 

 سریال عالیجناب داستانی به‌روز شده از ماجرای حضرت ابراهیم و اسماعیل است. سریالی تماشایی که مخاطب را می‌تواند با خود همراه کند و به خوبی این توانایی را دارد تا در بخش های مختلف از سریال بار روانی شخصیت اصلی داستان را بر دوش بیننده بگذارد. این هنری است که کارگردان به خوبی از پس آن برآمده است. کارگردان این سریال به خوبی توانسته یک درام تماشایی بسازد. بازی روان تمام تیم بازیگران، داستانی پر از هیجان و غافلگیری و همچنین کارگردانی درست و به اندازه و قاعده، این سریال را تماشایی کرده است شما می‌توانید این سریال را از سایت ما دانلود کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.