دانلود سریال
Call the Midwife

3022 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 28411
10
/
8.6
IMDB Rating
114
/
114
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Call the Midwife
دانلود سریال Call the Midwife

خلاصه سریال call the midwife

‎خلاصه داستان call me the midwife از سال 1957 شروع می شود؛ جایی که جنی لی دختری از طبقه مرفه و پولدار جامعه که به تازگی از رشته مامایی فارغ التحصیل شده و موقعیت های بسیارخوبی برای ادامه زندگی آسوده اش، برایش فراهم شده است. او برای کار در یک بیمارستان خصوصی وارد یکی از مناطق پایین شهر و پر جمعیت لندن به نام ایست اند می شود؛ ولی در کمال تعجب سر از صومعه سرایی در می آورد که در آن خواهران روحانی در کنار تعدادی پرستار، مشغول مراقبت از بیمارانشان هستند.

‎جنی با پای گذاشتن در این منطقه، زندگی جدیدی را آغاز می کند؛ جایی که در آن ماما ها باید با امکانات کم در جامعه ای سنتی که داشتن فرزندان فراوان باور عمومی مردمان منطقه است، به کمک بیمارانشان بشتابند. به همین علت جنی با روی سخت و خشن زندگی مردم عادی آشنا می شود. ولی این تمام داستان نیست و از تعامل پرستاران و راهبه ها که هر یک خصوصیات رفتاری و شیوه های کاری مخصوص به خود را دارند، ماجراهای جالبی در درون صومعه صورت می گیرد.
 

سریال call the midwife

ماما را صدا کن یک سریال با ژانر درام و تاریخی مربوط به دوره بی بی سی درباره گروهی از ماما های پرستار است که در اواخر دهه 1950 و 1960 در شرق لندن مشغول به کار بودند. این مجموعه تلویزیونی محصول کشور انگلستان است که توسط heidi thomas کارگردانی شده است. ماما را صدا کن به وسیلهNeal Street Productions ساخته می شود؛ یک شرکت تولیدی که توسط کارگردان و تهیه کننده سام مندس، تهیه کننده اجرایی Call the Midwife، پیپا هریس و کارو نیولینگ، تاسیس شد و متعلق به آن است. سریال اول که در سال 1957 اتفاق می افتد، در 15 ژانویه 2012 در بریتانیا منتشر شد. ۱۰ سری دیگر از هر قسمت ۸ قسمتی متعاقبا سال به سال، همراه با پخش ویژه سالانه کریسمس در هر روز کریسمس از سال 2012 پخش شده است.

همچنین در ایالات متحده این مجموعه تلویزیونی از شبکه PBS پخش می شود و اولین سری از 30 سپتامبر 2012 شروع می شود. این مجموعه در کل دارای ۱۰۱ قسمت است و همچنان در حال پخش است. بازیگران اصلی سریال call the midwife عبارتند از جسیکا رین، میراندا هارت، هلن جورج، برایونی هانا، لورا مین، جنی آگوتر، پم فریس، جودی پارفیت، کلیف پاریسی، استیون مک گان، بن کاپلان، دنیل لوری، زمرد فنل، ویکتوریا ییتس،  جک اشتون، لیندا باست، شارلوت ریچی، کیت لمب، جنیفر کربی، آنابل آپسیون و لئونی الیوت.


 

نقد سریال call the midwife

Call the midwife در اولین سری خود به رتبه بندی بالایی دست یافت و آن را به موفق ترین سریال درام جدید بی بی سی وان از سال 2001 تبدیل کرد. استقبال منتقدان اغلب مثبت بوده و این سریال جوایز و نامزدی زیادی را کسب کرده است. برای پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی معاصر، از جمله مراقبت های بهداشتی ملی، نا باروری، بارداری نوجوانان، فرزند خواندگی، اهمیت جامعه محلی، سقط جنین و مرده زایی، سقط جنین و حاملگی های نا خواسته، نقایص مادر زادی، فقر و بیماری های رایج مورد ستایش قرار گرفته است. 

 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-13 18:32:59
    لینک فصل اول میزنه directory does not exist
  • 1400-11-05 10:47:58
    سلام خسته نباشید لینک موجو نمی باشد
  • 1400-07-10 04:29:36
    سلام لینکا خرابن
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.