دانلود سریال
Servant

4863 تعداد بازدید
User 2
10
/
8.5
AnimeList Rating
User 43241
10
/
7.4
IMDB Rating
40
/
40
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Servant
دانلود سریال Servant

خلاصه داستان سریال Servant

این سریال که با نام خدمتکار شناخته می شود، داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که پس از متولد شدن فرزندشان، اتفاقاتی برایشان رخ می دهد که انتظار هیچکدام از آن ها را نداشته اند. زوجی که در سریال Servant، این خانواده را تشکیل می دهند، با نام های شان ترنز و دوروتی ترنز شناخته می شوند. آن ها در این مجموعه تلویزیونی، به تازگی صاحب یک فرزند شده اند و برای آنکه از او به خوبی مراقبت کنند، برایش یک پرستار گرفته اند. این پرستار جوان که وظیفه مهمی را بر عهده دارد، با نام لین شناخته می شود. 

این فرد استخدام شده تا از فرزند تازه به دنیا آمده شان و دوروتی که جریکو نام دارد، به خوبی مراقبت کرده و تمامی کار هایش را به خوبی انجام دهد. به نظر می رسد که خانواده جریکو، افرادی نیستند که زندگی سالمی داشته باشند و در Servant، حداقل به ظاهر بسیار دردسر ساز هستند. تمامی اتفاقاتی که در این مجموعه تلویزیونی رخ می دهند، می توانند بیننده را تا حد زیادی شوکه کنند. می توان از مرگ ناگهانی جریکو به عنوان اصلی ترین اتفاق نام برد. این خانواده، پس از مرگ فرزند شان، مدل شبیه سازی شده آن را جایگزینش می کنند. 

 

سریال Servant

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های ترسناک، درام، رازآلود، هیجانی و تریلر روان شناختی ساخته شده، به عهده دانیل سکهام و ام نایت شیامالان بوده است. می توان از تونی باسگالوپ به عنوان نویسنده داستان این سریال نام برد. تهیه کننده اجرایی اصلی Servant، فردی به نام ام نایت شیامالان است. می توان از جیسون بلومنتال، اشویت رجان، استیو تیسک، تاد بلک و تونی باسگالوپ به عنوان برخی دیگر از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه نام برد. لورن آمبروز، روپرت گرینت، نل تایگر فری و توبی کبل به عنوان بازیگران مجموعه خدمتکار شناخته می شوند. 

بلیدینگ اج پیکچرز ، اسکیپ آرتیست و دلفین بلک پرواکشن، از کمپانی هایی هستند که وظیفه تولید خدمتکار را به عهده داشتند. خدمتکار که محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است، 4 فصل را در خود جای داد. در این 4 فصل از Servant، 40 قسمت قرار دارد که می توان بنا بر پیکربندی درست، 10 قسمت را برای هر فصل در نظر گرفت. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 30 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از خدمتکار در تاریخ 28 نوامبر 2019 منتشر شد. 

وظیفه پخش این مجموعه تلویزیونی به عهده  شبکه اپل تی وی پلاس بود. آخرین قسمت از آن در سال 2023 روی شبکه رفت. 

 

نقد سریال Servant

بنا بر آنکه خدمتکار توانست در سایت IMDB که سایتی معتبر و جهانی است، امتیاز نسبتا بالایی را کسب کند، می توان آن را در دسته بهترین سریال هایی قرار داد که ژانر های ترسناک و جنایی دارند. امتیازی که این سایت برای Servant در نظر گرفت، 7.5 بود. یکی از مهم ترین عواملی که در این امتیاز تاثیرگذار بود را می توان داستان جذاب این مجموعه دانست. می توان گفت داستان و ماجرایی که در آن روایت می شود، 50 درصد راه موفقیت این سریال را تضمین کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-02-24 03:31:41
    خیلی خوب و اعصاب خورد کنه دوست داری بگیری تک تک شخصیت های زنشو تیکه تیکه کنی خیلی رو مخه😂 بنده خدا باباهه...
  • 1400-02-18 23:23:21
    ممنون و خسته نباشید. قسمت ششم از فصل دوم رو نمیگذارید؟
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.