دانلود سریال
The Wilds

1961 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 24041
10
/
7.3
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Wilds
دانلود سریال The Wilds

خلاصه داستان سریال The Wilds

وایلدز یا همان وحشی ها، نام مجموعه تلویزیونی است که داستان چندین دختر را روایت کرده و به تصویر می کشد. تمامی دخترانی که در سریال The Wilds نقش آفرینی می کنند، جوان هستند و طی اتفاقی که برایشان به وجود آمده، در جایی گرفتار شده اند و باید خود را از این مخمصه نجات دهند. البته که راه نجاتی برای آن ها دیده نمی شود و مجبور هستند که خود را با ان شرایط وفق دهند. این دختران جوان که با همدیگر سوار یک هواپیما بودند، در یک جزیره متروکه که شرایط زندگی در آن بسیار سخت است، به صورت ناگهانی سقوط می کنند. 

هر کدام از این دختران، زندگی های مختلفی دارند که گذشته هایشان با همدیگر تفاوت دارد. آن ها باید برای زمنده ماندنشان هر کاری که می توانند را انجام دهند و از انجام هیچ کار غافل نشوند. آن ها در سریال The Wilds، در طی گذراندن روز هایشان، بسیاری از راز ها را از یکدیگر مخفی می کنند و متوجه می شوند که در حال آسیب دیدن هستند. ماجرای وحشی ها از جایی جذاب و هیجان انگیز می شود که این دختران جوان می فهمند سقوط آن ها ناگهانی و اتفاقی نبوده و همه چیز از پیش برنامه ریزی شده بود. 

 

سریال The Wilds

بهتر است افراد زیر 14 سال، این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های رازآلود، ماجراجویی و درام تولید شده را تماشا نکنند؛ چراکه ممکن است روی روحیه آن ها تاثیر منفی بگذارد و برایشان مناسب نباشد. کارگردانی و ساخت The Wilds، به عهده فردی به نام سارا استریچر بود. می توان از جنا لاوس، میا هیلی، ریچل گریفیتس، سارا پیدگئون، هلنا هاروارد، سوفیا تیلور علی، شانون بری، ارانا جیمز و تروی وینبوش به عنوان برخی از بازیگران وحشی ها نام برد. 

وحشی ها، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از جیمی تارسس، جان پاولسون، دیلان کلارک، سارا استریچر، امی بی هریس و سوزانا فوگل به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی ماجراجویانه نام برد. گای جی لوتون به عنوان تهیه کنده اصلی وحشی ها شناخته می شود. این سریال در 2 فصل و 18 قسمت ساخته شده است. هر کدام از قسمت های The Wilds، 42 الی 61 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. دیلان کلارک پروداکشنز، آمازون استودیوز و فانفارپروداکشنز، از کمپانی های تولید کننده وحشی ها هستند. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه 2 فصلی به عهده آمازون پرایم ویدئو بود. اولین قسمت از وحشی ها در تاریخ 11 دسامبر 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال The Wilds

نویسندگی داستان این مجموعه ماجراجویانه و رازآلود، یکی از بهترین بخش هایی است که به آن دقت شده است. وقتی فوکوس و تمرکز یک سریال روی داستان و ماجرایی باشد که قرار است آن را به تصویر بکشد، می توان آن را از همان ابتدا در دسته یکی از بهترین ها قرار داد. The Wilds هم توانست بر اساس توجه ویژه به این بخش، امتیاز خوبی را از سایت معتبر IMDB کسب کرده و در جایگاه مناسبی که مستحقش بوده قرار بگیرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-11 21:23:37
    خیلی قشنگ بود واقعا دوسش داشتم پیشنهاد میکنم حتما ببینید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.