دانلود سریال
The Honorable Woman

1710 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11302
10
/
8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Honourable Woman
دانلود سریال The Honourable Woman

خلاصه داستان سریال The Honourable Woman

این مجموعه تلویزیونی که با نام زن محترم شناخته می شود، داستان زندگی زنی را روایت می کند که به تازگی پدرش فوت شده و حالا ارثی بسیار عظیم به او رسیده است. این زن در سریال The Honourable Woman با نام نسا استین شناخته می شود. نسا خود به تنهایی، زنی بسیار ثروتمند و با شخصیت است که پس از مرگ پدرش، باید کار او را ادامه دهد. ارث سنگینی که از پدر نسا استین بهش رسیده، تجارتی است که در آن اسلحه حرف اول را می زند. تجارت اسلحه، کار سنگینی است که هر کسی نمی تواند از پس آن بر بیاید. 

با توجه به همین سختی کار و سنگینی آن است که نسا در تجارت اسلحه، کمی ضعیف شده و خود را در مخمصه ای بسیار بزرگ می بیند. او باید کاری کند تا خود را از این منجلاب بسیار عمیق نجات دهد و دوباره زندگی اش را سر و سامان بخشد. مخمصه ای که این زن در سریال The Honourable Woman در آن گیر کرده، مخمصه ای کوچک نبوده و می توان گفت که در سطح بین المللی است. او همچنان تلاش می کند تا در میان جنگ بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها، هم خود را نجات داده و هم جنگ را به گونه ای صلح آمیز، پایان بخشد. 

 

سریال The Honourable Woman

زن محترم، مجموعه ای است که در ژانر های تریلر سیاسی، درام و هیجانی ساخته شده است. وظیفه نویسندگی داستان و همچنین کارگردانی آن به عهده هوگو بلیک بوده است. می توان از پولی هیل و گرگ برنمن به عنوان تهیه کنندگان اجرایی مجموعه هیجان انگیز The Honourable Woman نام برد. ایو پست، مگی جیلنهال، جانت مک تیر، لینزی دانکن، استیون ری، لوبنا آزابال، توبیاس منزیس، کاترین پارکینسون و ایگال نائور، از بازیگرانی هستند که در این مینی سریال به ایفای هنرمندی پرداخته اند و نقش آفرینی کرده اند. 

این مجموعه تلویزیونی مهیج، در 1 فصل و به تهیه کنندگی آبی باچ و هوگو بلیک ساخته شده است. در همین 1 فصل از این مینی سریال، 8 قسمت قرار داده شده است که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 58 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. می توان از کمپانی های بی بی سی، دراما ریپابلیک، ساندنس تی وی و ایت روکز به عنوان تولیدکنندگان The Honourable Woman نام برد. شبکه های ساندنس تی وی و بی بی سی دو وظیفه پخش این محصول از کشور بریتانیا را به عهده داشتند.

 اولین قسمت از این مجموعه که به زبان انگلیسی ساخته شده، در تاریخ 21 اوت 2014 مورد انتشار قرار گرفت. 

 

نقد سریال The Honourable Woman

اگر قرار باشد برای نقد این مجموعه تلویزیونی مهیج تنها به امتیازی که از سایت IMDB کسب کرده بسنده کنیم، می توانیم آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار دهیم. زن محترم توانست بنا بر نظر و رای مثبت بسیاری از بینندگان، در این سایت امتیاز 8 را از آن خود کند. بنا بر همین امتیاز و بسیاری از عوامل دیگر بود که The Honourable Woman، جوایز بسیاری را جزو افتخارات خود ثبت کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.