دانلود سریال
Snowfall

2971 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 23385
10
/
8.3
IMDB Rating
61
/
61
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Snowfall
دانلود سریال Snowfall

خلاصه داستان سریال Snowfall

این مجموعه تلویزیونی، داستانی را روایت کرده و به تصویر می کشد که مربوط به اوایل دهه 80 میلادی است. در سریال Snowfall، در آغاز دهه 1980 بود که اولین اپیدمی های کراک در لس آنجلس پیدا شد و مشخص شد که بسیاری از افراد می توانند در این قضیه دست داشته باشند. در طی سال های ابتدایی همین دهه بود که راک کوکائین یکی از مهم ترین مباحثی شد که در لس آنجلس جای می گرفت. تمرکز اصلی داستان این مجموعه تلویزیونی که با نام بارش برف شناخته می شود، روی مبحث کراک کوکائین است. 

با اینکه مضمون اصلی داستان، چیزی است که تغییر نمی کند، اما شخصیت های بسیاری می آیند و می روند تا در نهایت، داستانی متفاوت اما بسیار جذاب و چشمگیر را برای مخاطب عرضه کنند. در سریال Snowfall، در این دهه، پسری جوان برای آنکه امپراتوری مواد مخدر را در دست بگیرد، در لس آنجلس هر کاری که بتواند را انجام می دهد. این پسر با نام فرانکلین ساینت شناخته می شود. او که ماموری وابسته به سازمان سیا آمریکا است، سعی می کند خود را از این سازمان جدا کرده و به تنهایی، امپراتوری اش را تشکیل دهد. 

 

سریال Snowfall

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که با نام بارش برف شناخته می شود، به عهده اریک آمادیو بود. اسنوفال در حالتی ساخته شد که ژانر های جنایی و درام را درون خود جای داد. در Snowfall که سریالی جنایی است، بازیگرانی همچون: دامسون ایدریس، ایسایاش جان و کارتر هادسون به ایفاش هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی می کنند. بارش برف، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. زبان انگلیسی این مجموعه تلویزیونی را می توان یکی از نقاط مثبت آن تلقی کرد. 

این مجموعه جنایی در 6 فصل و 61 قسمت ساخته شده است. هر کدام از قسمت های آن زمانی حدود 44 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. این زمان نسبتا کوتاه برای یک مجموعه تلویزیونی، یکی از پوینت های مثبتی است که می توان به آن اشاره کرد؛ چراکه بیننده با تماشای هر قسمت از Snowfall، خسته نمی شود. تمامی قسمت های این مجموعه تلویزیونی جنایی در طی سال های 2017 الی 2023 تولید و منتشر شدند. اسنوفال توانست در طی این سال ها، در جایگاه بسیار مناسبی قرار بگیرد و افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. 

 

نقد سریال Snowfall

بسیاری از افراد گمان می کنند که همه چیز در آمریکا، بسیار گل و بلبل است و آنجا همه چیز در بهترین حالت ممکن خود قرار دارد. زیرآب کسی را زدن یا زیر پای کسی را خالی کردن، ربطی به جا و مکان خاصی ندارد و هر فرد می تواند در هر جایی از دنیا، برای آنکه تنها منافع شخصی خود را به سرانجام برساند، چنین کار هایی را انجام دهد. در Snowfall هم می توانید چنین مسائلی را در بهترین حالت ممکن مشاهده کنید. با توجه به چنین مباحث نهفته ای در داستان این مجموعه تلویزیونی است که، بارش برف تونست امتیازات خوبی را کسب کند. 

می توان از امتیاز 8.3 اسنوفال در سایت IMDB به عنوان یکی از امتیازات عالی این سریال نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.