دانلود سریال
Endeavour

2135 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
36
/
36
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Endeavour
دانلود سریال Endeavour

خلاصه داستان سریال Endeavour

این مجموعه تلویزیونی که با نام اندور شناخته می شود، اتفاقاتی که در سال 1965 رخ می دهد را به تصویر کشیده و روایت می کند. در سریال Endeavour، داستان زندگی اندرو مورس نشان داده می شود. این فرد، قصد دارد زندگی اش را از سر گرفته و آغازی نو را برای حرفه ای بودن ترجیح می دهد. او برای آنکه چنین مسیری را انتخاب کرده و آن را در پیش بگیرد، اقدامات بسیاری را انجام می دهد. اولین اقدام او در جهت حرفه ای شدن، ترک کردن دانشگاهش بود. اندرو مورس بدون آنکه از دانشگاه آکسفورد، مدرکش را بگیرد، آنجا را ترک کرد. 

او پس از آنکه در سال 1965 چنین کاری را انجام داده و بدون آنکه مدرک تخصصی اش را دریافت کند، از دانشگاه انصراف داد، تصمیم گرفت وارد سپاه سلطنتی شود. در سریال Endeavour، جایگاهی که اندرو در سپاه سلطنتی داشت، مربوط به کارمندی آنجا بود. او در این سپاه، به عنوان یک کارمند رمزنگاری، شناخته می شد. این فرد، قصد نداشت که روی کار خاصی بماند؛ به همین دلیل تصمیم گرفت بودن در سپاه را هم کنار گذاشته و یکی از نیرو های پلیس شود. البته که او، مدت زیادی را هم به عنوان یک نیروی پلیس شناخته نمی شد که استعفا نامه خود را نوشت و تحویل داد. 

 

سریال Endeavour

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های جنایی، رازآلود و درام ساخته شده، به عهده شان ایوانز بود. با توجه به همین ژانر هایی که در Endeavour، خودنمایی می کنند، گفته می شود که بهتر است افراد زیر 14 سال، آن را تماشا نکنند؛ چراکه مناسب سن آن ها نبوده و ممکن است صحنه های جنایی، روی ذهنیت آن ها تاثیر منفی بگذارد. می توان از شان ایوانز، جیمز برادشاو و راجر آلام به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این شاهکار جنایی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

نویسندگی داستان اندور به عهده افرادی بود که در کار خودشان، یکی از بهترین ها هستند. راشل لیوایز و کولین دکستر، به عنوان نویسندگان داستان این مجموعه رازآلود شناخته می شوند. مجموعه تلویزیونی Endeavour، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. چنین سریال محشری، در 8 فصل و 33 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 89 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اولین قسمت از ان در سال 2012 منتشر شد. وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال جنایی به عهده شبکه آی تی وی بود. 

 

نقد سریال Endeavour

بیهوده نمی توان برای یک مجموعه تلویزیونی یا هر چیز دیگر، از لفظ های شاهکار، محشر و عالی استفاده کرد. این صفات، تنها برای مسائلی هستند که واقعا توانسته اند در بهترین جای ممکن قرار بگیرند. با توجه به آنکه Endeavour توانست در سایت IMDB امتیاز 8.6 را از 10 امتیاز کامل از آن خود کند، به راحتی می توان چنین صفاتی را برازنده آن هم دانست. چنین امتیازی تنها بر اساس رای مثبت بینندگانی که مخاطب آن بوده اند، به این سریال داده شده است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.