دانلود سریال
The Irregulars

1832 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16080
10
/
6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Irregulars
دانلود سریال The Irregulars

خلاصه داستان سریال The Irregulars

این مجموعه تلویزیونی که با نام غیر عادی ها شناخته می شود، داستان زندگی چندین جوان بی خانمان را روایت کرده و به تصویر می کشد. در سریال The Irregulars، این گروه از جوانان خیابانی، در لندن در دوره ویکتوریا زندگی می کنند. آن ها بسیار اشفته و سردرگم به نظر می رسند تا اینکه چیزی را پیدا می کنند که بتوانند از این طریق، خود را سرگرم کرده و حداقل برای زندگی شان هدفی داشته باشند. طرف دیگر ماجرا هم مربوط به دکتر واتسون و شریک و همکارش است که شرلوک هلمز نام دارد. آن ها با یکدیگر همکاری می کنند تا پرونده جنایی را به نتیجه برسانند. 

ارتباط این جوانان بی خانمان ولگرد با دکتر واتسون و شرلوک هلمز، آن جایی است که این گروه از جوانان، با دکتر واتسون آشنا می شوند. با اینکه آن ها در سریال The Irregulars، افرادی بسیار دردسر ساز به نظر می رسد، اما می توانند در حل پرونده های جنایی دکتر واتسون و شرلوک هلمز کمک کرده و تاثیر بسزایی در پیشرفت این پرونده ها داشته باشند. دکتر واتسون، فردی نیست که از روی دلسوزی و نیاز به این جوانان، آن ها را استخدام کرده باشد، بلکه او شخصی بسیار شرور است. او، این گروه از افراد خیابانی را برای حل مسائل جنایی خودش، دستکاری می کند. 

 

سریال The Irregulars

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که بسیار رازآلود به نظر می رسد، به عهده تام بیدول بود. می توان از ژانر های جنایی، فانتزی، رازآلود، اکشن و همچنین درام، به عنوان سبک های قالب بر ماجرای The Irregulars نام برد. می توان از کلارک پیترز، شیلا انیم، تاد گراهام، جوجو ماکری و هریسون استرفیلد به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی جنایی به ایفای نقش پرداخته اند و سعی کرده اند هنرمندی خود را نشان دهند. غیر عادی ها، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. 

می توان نام مینی سریال را کاملا برازنده غیر عادی ها دانست؛ چراکه این مجموعه رازآلود، در 1 فصل ساخته شده است. البته در همین 1 فصل، 8 قسمت قرار داده شده است. بهتر است افراد زیر 14 سال، این مینی سریال جنایی را تماشا نکنند؛ چون حاوی صحنه هایی است که مناسب این افراد نبوده و ممکن است The Irregulars، روح لطیف آن ها را از همین سن خدشه دار کند. وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه اکشن و جنایی به عهده شبکه جهانی و همگانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از آن، در سال 2021 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شد. 

البته شبکه دراما ریپابلیک هم وظیفه پخش آن در کشور انگلستان را به صورت اختصاصی به عهده داشت. 

 

نقد سریال The Irregulars

این مینی سریال که با نام غیر عادی ها شناخته می شود، داستانی نسبتا جذاب و اکشن دارد که می تواند بسیاری از بینندگان را به سمت خود جذب کند. اما همین داستان جذاب، کافی نبوده و تمامی عوامل باید دست به دست هم دهند تا در نهایت بهترین مجموعه تلویزیونی را در سبکی که دارد، برای مخاطب بسازند. The Irregulars نتوانست بر اساس چنین مسائلی، در جایگاهی مناسبی قرار گرفته و نظر مثبت مخاطبان را نسبت به خود جلب کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.