دانلود سریال
Anne with an E

1996 تعداد بازدید
User 4
10
/
9.25
AnimeList Rating
User 59311
10
/
8.7
IMDB Rating
27
/
27
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Anne with an E
دانلود سریال Anne with an E

خلاصه سریال anne with an E

سریال  anne with an Eروایتگر زندگی دختری به نام آنه است. در سال 1896، برادر و خواهر مسن، متیو و ماریلا کاتبرت که با هم زندگی می‌کنند و هرگز ازدواج نکرده اند، تصمیم می گیرند پسری یتیم را برای کمک به اطراف مزرعه اجدادی خود گرین گیبلز در حومه شهر آونلیا در جزیره پرنس ادوارد به فرزندی قبول کنند. وقتی متیو برای بردن کودک به ایستگاه راه آهن می رود، در عوض آنشرلی 13 ساله را می یابد؛ دختری تخیلی، باهوش، با روحیه بالا و پرحرف. در حالی که متیو تصمیم می گیرد که او بماند، ماریلا با توجه به وضعیت او به عنوان یک یتیم ناشناخته و بی فایده بودن یک دختر جوان به آن اعتماد نمی کند. 

به نظر می رسد که بی اعتمادی او زمانی تأیید می شود که ماریلا نمی تواند یک سنجاق را پیدا کند؛ بنابراین او را به این باور می رساند که آنه یک دزد است. کاتبرت ها او را می فرستند و به این ترتیب او را به یتیم خانه بر می گردانند. در همین حال، ماریلا متوجه می شود که سنجاق سینه به جای دزدیده شدن، جابجا شده است و متوجه می شود که آنه دزد نیست. متیو در نتیجه آنه را پیدا می کند و او را متقاعد می کند که به گرین گیبلز بازگردد و او به طور رسمی بخشی از خانواده آن ها می شود. 

 

سریال anne with an E

Anne with an E یک مجموعه تلویزیونی کانادایی با ژانر درام و خانوادگی است که به طور محدود از اثر کلاسیک ادبیات کودکان، لوسی ماد مونتگومری در سال 1908، Anne of Green Gables گرفته شده است. این مجموعه توسط مویرا والی بکت برای CBC ساخته شد و آمیبت مک نالتی در نقش آنشرلی یتیم، جرالدین جیمز در نقش ماریلا کاتبرت، آر. اچ. تامسون در نقش متیو کاتبرت، دلیلا بلا در نقش دایانا بری و لوکاس جید زومن در نقش گیلبرت بلیت بازی می کنند.

این سریال در 19 مارس 2017 از شبکه CBC و در 12 می به صورت بین المللی در نتفلیکس پخش شد. سریال آنه با E دارای 3 فصل و 27 اپیزود است که میانگین زمانی هر قسمت حدود 60 دقیقه است. این مجموعه به طیفی از مسائل مانند یتیم شدن، رها شدن کودک، آسیب روانی، مسائل اجتماعی مانند همنوایی، نا برابری جنسیتی، نژاد پرستی، مذهب، همجنس گرایی، قلدری و آزادی بیان اشاره می کند.
 

نقد سریال anne with an E

Palak Jayswal به کل مجموعه ۵ از ۵ ستاره می دهد و خاطر نشان می کند که در حالی که آثار ادبیات کلاسیک اغلب دست نخورده باقی می مانند، anne with an Eیک مطالعه موردی مفید ارائه می دهد که بازسازی یک کلاسیک بهتر از نسخه اصلی انجام می شود. او بیان می کند که دلیل موفقیت این نمایش این است که نه تنها داستان اصلی را زنده می کند، بلکه به شیوه ای واقعی به آن اضافه می کند. ارین ماکسول موافق است و استدلال می کند که برخلاف تایگر کینگ، آنه با یک E ممکن است سالم ترین و جذاب ترین برنامه تلویزیونی باشد که هیچ کس در آمریکا درباره آن صحبت نمی کند. اما قطعاً این برنامه ای است که باید دیده شود، بحث شود و لذت برده شود. این سریال در imdb امتیاز ۸.۷ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-07-28 23:12:00
    من با این سریال چندین بار گریه کردم خیلی خیلی زیباست.... حتی قول دادم که چند سال بعد دوباره ریواچش کنم
  • 1400-01-14 17:50:36
    این سریال فوق العادس من تا حالا چهار بار تماشاش کردم. فضای سریال و شخصیت پردازیش هم جوریه که راحت می شه باهاش ارتباط برقرار کرد از دستش ندید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.