دانلود سریال
Baptiste

1484 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 9541
10
/
7.3
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Baptiste
دانلود سریال Baptiste

خلاصه سریال baptiste

مجموعه تلویزیونی baptiste درباره زندگی یکی از شخصیت های اصلی سریال تلویزیونی «گمشده»، کارآگاه جولین باپتیست، با بازی چکی کاریو است. نقش همسر و دختر باپتیست را همان بازیگران مجموعه تلویزیونی گمشده بازی می کنند؛ در غیر این صورت، سایر شخصیت ها و بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش می کنند، جدید هستند. جولین باپتیست پس از انجام یک عمل جراحی بر روی تومور مغزی خود، ادعا می کند که دیگر آن مرد سابق نیست.

رئیس سابق او، باپتیست را متقاعد می کند تا به پلیس هلند کمک کند تا به دنبال یک کارگر جنسی که 15 ساله در آمستردام گم شده، باشد. او در حین نگاه کردن، با ادوارد استراتن، عموی دختر گمشده آشنا می شود؛ همه چیز در مورد ادوارد آن طور که به نظر می رسد نیست. این مجموعه همچنین کیم ووگل را که سابقه جنایی دارد و کنستانتین، یک تبعه رومانیایی را معرفی می کند که در ابتدای سریال در حال قتل و تکه تکه کردن یک قربانی دیده می شود.

 

سریال baptiste

سریال باپتیست دارای ژانر درام، جنایی و هیجانی است که در آن چکی کاریو در نقش جولین باپتیست بازی می کند؛ این شخصیت در مجموعه گمشده ها وجود داشت. اسپین آف baptiste توسط Two Brothers Pictures در انگلستان تولید شده و توسط شرکت مادر آن ها All3Media در سراسر جهان پخش شده است. سریال اول که در آمستردام صورت می گیرد، از فوریه 2019 در بی بی سی وان پخش شد. این مجموعه تلویزیونی توسط هری و جک ویلیامز نوشته شده است که نویسنده مجموعه تلویزیونی گمشده نیز بودند. همچنین باپتیست توسط هری ویلیامز کارگردانی شده است. 

سریال دوم که در بوداپست اتفاق می افتد، در بی بی سی وان در 18 ژوئیه 2021 آغاز شد. قسمت اعظم اکشن سری اول این مجموعه، در آمستردام در هلند اتفاق افتاد. اگرچه برخی از صحنه های بیرونی در آن جا فیلم برداری شد، برخی در واقع در آنتورپ و گنت در بلژیک فیلم برداری شدند. باپتیست به زبان رومانی، هلندی و انگلیسی منتشر شده که میانگین زمانی هر قسمت آن حدود 60 دقیقه است. مجموعه تلویزیونی baptiste از 2 فصل و 14 قسمت تشکیل شده است که در آن Tchéky Ka yo, Tom Holla de , A as asia Hille ایفای نقش می کنند. 

 

نقد سریال baptiste

سریال baptiste در وب سایت imdb امتیاز 7.3 از 10 را به خود اختصاص داده است. کارول میدگلی که در روزنامه تایمز می نویسد، به اپیزود اول، امتیاز 3 از 5 را داد و 45 دقیقه اول را "غیر عادی" اعلام کرد؛ اگرچه 15 دقیقه آخر دچار کنجکاوی او شد. گاردین baptiste را این گونه توصیف کرد که به عنوان یک اسپین آف سوزناک، شما را به یک طرح تاریک متقاعد کننده می کشاند. دیلی تلگراف سری اول این مجموعه را «ارزش ماندن در آن» توصیف کرد و به آن نمره 3 از 5 را داد. استوارت جفریس از گاردین، به سری دوم باپتیست نمره 4 از 5 داد. برخی بینندگان نیز معتقد بودند باپتیست سریال خوبی است، ولی قانع کننده نیست. باپتیست سرگرم کننده است، اما روند داستانی آن به اندازه کافی افراد را قانع نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.