دانلود سریال
Them

1532 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 24226
10
/
7.4
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Them
دانلود سریال Them

خلاصه سریال them

داستان them در سال 1953 اتفاق می افتد؛ آنها یک خانواده سیاه پوست را دنبال می کنند که در طول دومین مهاجرت بزرگ، از کارولینای شمالی به محله ای کاملاً سفید پوست در لس آنجلس نقل مکان می کنند. در سریال « آنها» پدر خانواده (هنری) به سر کار می رود، فرزندش روبی به مدرسه می رود و لاکی و گریسی در فروشگاه سخت افزار مشغول به کار هستند. در خانه ای که این خانواده مستقر هستند، داستان های زیادی نهفته است. این خانه به آرامی به کانون نیروهای شیطانی و نیروهای ماورایی که افراد خانواده را تهدید به تسخیر، ویران کردن و نابودی می کند، تبدیل می شود.

این مجموعه نشان دهنده اعمالی است که سفید پوستان در آن دوره نسبت به سیاه پوستان انجام می دادند. خشونت سفید پوستان در برابر سیاهان، دور کردن خانواده های سیاه پوست و تجاوز جنسی به آن ها، رنگ گرایی و حقوق کم با  انجام کارهای سخت و طاقت فرسا، نمونه هایی از زجر ها و فشار های وارده به سیاه پوستان در این مجموعه  است. خانواده هنری در این مجموعه در برابر تمام این سختی ها و داستان های ترسناکی که برایشان پیش می آید، مقاومت نشان می دهند. 
 

سریال them

them یک مجموعه درام، ترسناک و هیجانی و محصولی از کشور آمریکا است. کارگردان مجموعه تلویزیونی آنها، لیتل ماروین و تهیه کننده آن، لنا وایت است. دبورا آیورند، اشلی توماس، آلیسون پیل و رایان کوانتن در این سریال ایفای نقش کردند. مجموعه ترسناک them  در 9 آوریل 2021 در آمازون پرایم ویدیو پخش شد و نظرات متفاوتی از سوی بینندگان و منتقدان دریافت کرد. فصل دوم با عنوان Them: The Scareدر حال توسعه است و هنوز پخش نشده است.

در 28 ژوئیه 2018، آمازون به پروژه سفارش دو فصل داد. لیتل مارتین علاوه بر کارگردانی، فیلم نامه فصل اول را نیز نوشت و قرار بود در کنار لنا وایت در قراردادهای کلی این مجموعه با آمازون استودیو، تهیه کننده اجرایی نمایش باشد. روی لی، میری یون و مایکل کانولی از Vertigo Entertainment نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی معرفی شدند و Vertigo با قرارداد این شرکت با Sony Pictures Television، تهیه کننده این سریال بود. فصل اول با عنوان فرعی Them: Covenant منتشر شد و سریال از ساختار نیمه گلچین محدودی مشابه داستان ترسناک آمریکایی پیروی می کند.

هر فصل داستان متفاوتی با شخصیت های متفاوت را به دنبال دارد. 
 

نقد سریال them

در بررسی منتقدان وب سایت Rotten Tomatoes، این سریال امتیاز  6.5 از 10 را به خود اختصاص داده است. جمعی از منتقدان این سایت می گویند بازی های جذاب دبورا آیوریند و اشلی توماس به این سریال کمک می کند تا حس وحشت کافی را حفظ کنند؛ ولی رویکرد بی پرده و خونین آن هر گونه تفسیر اجتماعی به نفع وحشت های سطحی تر را تضعیف می کند.

لوسی مانگان از گاردین به مجموعه تلویزیونی them نمره 4 از 5  را داد و نوشت آنچه که این تصویر از تعصب دهه 50 را مشخص می کند، این است که به لطف اجراهای باشکوه توماس و آیوریند، شما احساس زیادی درباره رنج و سختی و آسیب های روحی از سوی قربانیان دریافت می کنید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.