دانلود سریال
The Lizzie Borden Chronicles

1532 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 4360
10
/
6.9
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Lizzie Borden Chronicles
دانلود سریال The Lizzie Borden Chronicles

خلاصه داستان سریال The Lizzie Borden Chronicles

سریال The Lizzie Borden Chronicles حول زندگی یک دختر روایت شده است که در آمریکا زندگی می کند و دارای افسردگی عمیقی بوده و بعد از مدتی سر از درون جامعه بیرون می آورد. این دختر که لیزی بوردن نام دارد، دختری است که در گذشته به اتهام قتل پدر و نا م  ادری خود متهم شده بود. این دختر پس از تلاش های فراوان و با گذشت زمان زیادی، از این اتهام تبرئه شده است. در ادامه شاهد این هستیم که این دختر به فکر انجام کار هایی برای رهایی از گذشته خود بوده و سعی دارد آن را فراموش کند.

در مجموعه تلویزیونی The Lizzie Borden Chronicles، لیزی بوردن پس از تبرئه از اتهام قتل والدینش می خواهد که از شهر فال ریور فرار کند و از این طریق به خشم اهالی محل و چشم انداز اعدام، پایان دهد. لیزی بوردن در ادامه مسیر خود و تلاش برای رهایی، با شخصیت های متفاوتی رو به رو شده و انواع چالش های مختلفی را در سر راه خود می بیند. او با افرادی مانند جک ریپر، دوک اوف هاردفورد و مارکو پولو رو به رو می شود. لیزی بوردن قصد دارد در ادامه زندگی خود تبدیل به فردی قوی و پویا بشود که بتواند از پس کار های خود بر بیاید.

 

سریال The Lizzie Borden Chronicles

The Lizzie Borden Chronicles یک سریال تلویزیونی است که در سال 2015 در ایالات متحده ساخته شد. این مجموعه زیبا و جذاب تلویزیونی در سال 1393 برای اولین بار منتشر شد و از طریق شبکه هایی مانند Magic Rock Productions و Sony Pictures Television پخش شد. در اجرای این مجموعه جذاب از ژانر هایی مانند ژانر درام، جنایی و ترسناک استفاده شده است که باعث جذابیت بیش از حد آن شده است. این مجموعه در ابتدا با زبان انگلیسی تولید شد و بعد از گذشت مدتی با زبان های بسیاری در سراسر دنیا ترجمه شد.

سریال The Lizzie Borden Chronicles در یک فصل تولید و در 8 قسمت به صورت کامل اجرا شده است. مدت زمان پخش هر قسمت جذاب حدودا 43 دقیقه بوده و در آن از اضافه گویی های مکرر خودداری شده است. کارگردانی این مجموعه بر عهده کریستین ریچی است؛ همچنین بازیگران مجربی مانند کریستین بریتل، کلینتون کلینت، جیسون پری، جدید ماسترسون، کولین فرود، دانی کیستون و جاناتان بانکس در این سریال بازی کرده اند. نکته جالب در مورد مجموعه مد نظر این است که، پس از انتشار Lizzie Borden Took an Ax اقدام به تولید آن شد و در بسیاری از موارد دارای ارتباط نسبی هستند.

 

نقد سریال The Lizzie Borden Chronicles

در نقد مجموعه تلویزیونی The Lizzie Borden Chroniclesمی توان به نکات متعددی مانند جذابیت آن برای اقشار مختلف بینندگان اشاره کرد. این سریال با داشتن زمینه های خشن که در ژانر های جنایی و ترسناک وجود دارد، دارای طرفداران بسیاری در این زمینه است. تعداد قسمت های مناسب با مدت زمان طبیعی یکی دیگر از مشخصه های چشم گیر و برجسته این سریال به شمار می رود که بر جذابیت آن افزوده است. این مجموعه دارای امتیاز 7 از 10 بوده که جزو امتیاز های تقریبا خوب به شمار می رود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.