دانلود سریال
Leonardo

1824 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3816
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Leonardo
دانلود سریال Leonardo

خلاصه داستان سریال Leonardo

مجموعه Leonardo در مورد داستان زندگی نقاش بسیار معروف در دوران رنسانس ایتالیا بوده و مطالب زیادی از آن هنرمند را بازگو می کند. این نقاش ماهر و مشهور، لئوناردو داوینچی نام دارد و در این مجموعه می توان انواع متفاوت آثار این شخص را شناخت. با تماشای این مجموعه می توان به این مسئله پی برد که لئوناردو داوینچی شخصی است بسیار حساس، که برای رسیدن به کمال و شهرت وسواس زیادی در آثارش به خرج داده است. در این مجموعه می توان با راز هایی که پشت پرده تک تک نقاشی های لئوناردو داوینچی وجود دارد، آشنا شد.

در ادامه Leonardo به وضوح خصوصیات اخلاقی لئوناردو داوینچی را مشاهده می کنیم. می بینیم که این شخص از همان بچگی درگیر دنیای علم و هنر بوده و در نهایت، به درجات بالایی در این زمینه دست پیدا می کند. لئوناردو با ایده های خلاقانه خود، تمامی محدودیت های ذهنی و اجتماعی را پشت سر گذاشته و به شهرت فراوانی دست پیدا می کند. لئوناردو داوینچی در مسیر خود با انواع متفاوت داستان ها و مباحث عاشقانه، اجتماعی و سیاسی برخورد کرده و سعی می کند در مواجه با هر کدام از آن ها درس و تجربه لازم را کسب کند و در آینده خود از آن ها استفاده کند.

 

سریال Leonardo

 Leonardیک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2021 با زبان انگلیسی ساخته شد. در تولید و اجرای آن، چندین کشور نقش داشتند؛ از جمله کشور هایی مانند ایتالیا، انگلستان، ایالات متحده، فرانسه و اسپانیا. لئوناردو برای اولین بار در تاریخ 1399 منتشر شد و از شبکه های مختلفی مانند Lux Vide، Sony Pictures Television، Big Light Productions، Alfresco Picture و Rai Fiction پخش شد. این مجموعه جذاب الهام گرفته از سرگذشت زندگی لئوناردو داوینچی بوده و حقایقی را از زندگی وی بیان می کند.

مجموعه تلویزیونی Leonardo در یک فصل و در 8 قسمت به طور کامل اجرا شد. مدت زمان پخش هر کدام از قسمت های این سریال حدود 52 دقیقه است. در مورد این سریال جالب است بدانید که در تولید و اجرای آن از ژانر های درام، تاریخی و بیوگرافی استفاده شده است. کارگردانی آن بر عهده آیدان ترنر بوده که به صورت کاملا حرفه ای کار خود را انجام داده است. بازیگران ماهر و مشهوری در این مجموعه ایفای نقش کرده اند که می توان از بین آن ها به آیدان ترنر، گیونی دی میدیسی، ماتیلدا دی آنگلیس، جیمز دی آرکی، کارلوس کوواس، هیرا هیرمل، آنتون لسر و مسیمو دروسی اشاره کرد.

 

نقد سریال Leonardo

سریال Leonardo دارای زیبایی ها و مزایای خاصی بوده و امتیاز 7 از 10 را به خود اختصاص داده است که امتیاز نسبتا خوبی محسوب می شود. قسمتی از سریال که به شناخت آثار و نقاشی های لئوناردو داوینچی می پردازد، بسیار جذاب و دیدنی است و مخاطب را تا پایان با خود همراه می کند. نقطه قوت این مجموعه را می توان بازیگری آیدن ترنر در نظر گرفت که در نقش لئوناردو بازی کرده است. آیدن ترنر که در این نقش بازی کرده، بازیگری بسیار ماهر و با استعداد تلقی می شود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.