دانلود سریال
Godfather of Harlem

2749 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17764
10
/
8.1
IMDB Rating
30
/
30
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Godfather of Harlem
دانلود سریال Godfather of Harlem

خلاصه داستان سریال  Godfather of Harlem

سریال Godfather of Harlem یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی است که در سال 2019 پخش شد. این سریال در اوایل دهه 1960 می گذرد و زندگی باپی جانسون، یک گانگستر بد نام آفریقایی-آمریکایی را دنبال می کند که پس از یک دهه زندان به هارلم باز می گردد. پس از بازگشت، جانسون متوجه می شود که مافیای ایتالیایی محله او را تسخیر کرده و در تلاش است تا نفوذ خود را گسترش دهد. جانسون تصمیم می گیرد تا با مافیا مقابله کند و برای باز پس گیری کنترل هارلم مبارزه می کند.

در طول مسیر، او با مالکوم ایکس و دیگر چهره های تاثیر گذار در جنبش حقوق مدنی اتحاد می بندد و در عین حال در دنیای پیچیده و خطرناک جنایات سازمان یافته نیز حرکت می‌کند. این مجموعه شامل گروهی از بازیگران، از جمله فارست ویتاکر در نقش اصلی باپی جانسون است و به خاطر بازی های قوی و داستان پردازی جذابش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است و نگاه ها را به سمت خود جذب می کند. 

 

سریال Godfather of Harlem

سریال Godfather of Harlem یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که در 29 سپتامبر 2019 در Epix پخش شد. این سریال توسط کریس برانکاتو و پل اکستاین ساخته شده است و توسط استودیوی ABC Signature تولید می شود؛ برانکاتو، اکشتاین، فارست ویتاکر، نینا یانگ بونگیووی و جیمز آچسون به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می کنند. کارگردانی این سریال بر عهده جان ریدلی است که شهرت زیادی دارد.

در Godfather of Harlem بازیگران مکمل شامل وینسنت دونوفریو، ایلفنش هادرا، نایجل تاچ و جیانکارلو اسپوزیتو و سایرین هستند. با توجه به حضور بازیگران مشهور و موفق در این سریال، به احتمال زیاد از دیدن آن به اندازه کافی لذت خواهید برد؛ پس این فرصت را از دست ندهید. از زمان انتشار این سریال تا به حال میلیون ها نفر در سراسر جهان آن را تماشا کرده و از جذابیت آن حیرت زده شده اند.

 

نقد سریال Godfather of Harlem

مجموعه تلویزیونی Godfather of Harlem یک سریال درام جنایی جذاب است که دنیای پیچیده و خطرناک جنایات سازمان یافته در هارلم دهه 1960 را بررسی می کند. این نمایش شامل یک بازیگر بر جسته به رهبری فارست ویتاکر است که در نقش باپی جانسون، یک گانگستر سیاه پوست آمریکایی که برای باز پس گیری کنترل محله اش از دست مافیای ایتالیا مبارزه می‌کند، عملکردی قدرتمند و ظریف ارائه می‌دهد. این سریال به دلیل نمایش دقیق وقایع و شخصیت های تاریخی، از جمله مالکوم ایکس و کاوش در موضوعات مربوط به نژاد، قدرت و فساد قابل توجه است. نویسندگی، کارگردانی و فیلم برداری قوی نمایش به ایجاد فضایی پر تنش و غوطه ور کمک می کند که بینندگان را بر روی صندلی میخ کوب می‌ کند. به طور کلی، «پدر خوانده هارلم» سریالی است که باید برای طرفداران درام های جنایی و همه علاقه مندان به تاریخ جنایت سازمان یافته در آمریکا تماشا کنند. از همین رو به شما توصیه می‌ کنیم که به هیچ وجه تماشای این سریال بی نظیر را از دست ندهید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-11 22:45:58
    واقعا ارزش دیدن داده، یه سریال گنگستری که داستانش بر پایه واقعیت نوشته شده و داستان وضعیت آمریکا در دهه 60 میلادی و تلاش سیاه پوست ها برای به دست آوردن جایگاه اجتماعیشون رو نمایش میده با این حال کاملا به ژانر جنایی گنگستریش پایبنده
  • 1401-11-23 05:41:19
    زینویس فصل 1 نیست کلا
    • 1401-11-23 05:41:31
      https://sub-farsi.ir اینجا جستجو کنید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.