دانلود سریال
Solos

1620 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 5121
10
/
6
IMDB Rating
7
/
7
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Solos
دانلود سریال Solos

خلاصه داستان سریال  Solos

در Solos شاهد این هستیم که داستان حول چندین شخصیت متفاوت روایت می شود. در این مجموعه می بینیم که هفت داستان منحصر به فرد و خاص اجرا می شود که در هر کدام از آن ها، هر یک از شخصیت ها در آینده ای نا معلوم و مهیج و پر چالش قرار می گیرند. این افراد با توجه به تجربیاتی که کسب کرده اند، به این نتیجه می رسند که در بد ترین حالت ممکن، تمامی افراد از طریق تجربه های انسانی به هم پیوسته اند. تمامی افراد بر کار های یکدیگر اثر می گذارند و به گونه ای، به صورت خواه و نا خواه در آینده یکدیگر اثر گذارند.

در سریال Solosشاهد آن هستیم، اپیزود لیا که یکی از شخصیت های این داستان است، به تناقضات سفر در زمان اشاره می کند و ادامه زندگی خود را بر اساس آن مدیریت کرده و به جلو می برد. در این مجموعه می بینیم که اپیزود لیا برای هر شخص سه شخصیت مجزا و جدا از هم را تعریف می کند. او معتقد است که دستکاری در خط سرنوشت هر یک از این شخصیت ها ممکن است قسمت های مختلف دیگر زندگی را تحت تاثیر قرار داده و حتی منجر به نابودی آن ها شود. در این مجموعه لیا در تلاش است در مقابل با سردرگمی ها و سوال های ذهنیش رو به رو شده و جوابی برای آن ها پیدا کند.

 

سریال Solos

Solos به عنوان یک مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته می شود که در سال 2021 با زبان انگلیسی ساخته شد. این مجموعه دارای رویکردی اپیزودیک بوده و در آن می توان به خوبی تاثیر گذاری بازیگران نامی مانند مورگان فریمن، آن هاتاوی، هلن میرن، اوزو آدوبا، آنتونی مکن، کنستانس وو، دن استیونز و نیکول بهاری را حس کرد. این سریال جذاب یک مجموعه تلویزونی آمریکایی بوده که توسط استودیو آمازون تهیه شده است. این مجموعه تلویزونی توسط دیوید ویل ساخته شده و از آثار محبوب این کارگردان به شمار می رود.

Solos به صورت کامل در یک فصل و 7 قسمت مجزا اجرا شده است. هر کدام از قسمت های این مجموعه دارای داستان خاصی بوده و به صورت جداگانه اجرا می شود. مدت زمان پخش هر کدام از قسمت های این سریال حدودا 21 – 32 دقیقه بوده و کل زمان پخش این فصل حدود 185 دقیقه است. در اجرای این مجموعه از ژانر های متفاوتی استفاده شده است که می توان آن ها را به 3 ژانر درام، فانتزی و علمی تخیلی تقسیم کرد. این مجموعه برای اولین بار از طریق استودیو آمازون پخش شد. 

 

نقد سریال Solos

مجموعه Solosکه در 7 قسمت مجزا تشکیل شده است، به علت داشتن زمینه علمی تخیلی، افراد زیادی را جذب خود کرده است. این سریال در سایت IMDB دارای امتیاز 8/5 از 10 بوده که امتیاز مناسبی به شمار می رود. نقطه قوت و برجسته این مجموعه، بازیگران برجسته و نحوه بازی آن ها بوده که هر کدام در نقش خود به صورت کاملا اصولی بازی کرده اند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-07 11:50:33
    یجورایی سعس کرده مثل black mirror و love,death and robots باشه! ولی اصلا موفق نبوده. ولی از نظر بازیگری خوب بود. در کل توصیه نمی کنم.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.