دانلود سریال
The Chi چی

1690 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7453
10
/
7.6
IMDB Rating
66
/
66
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Chi (چی) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی
دانلود سریال The Chi (چی) بدون سانسور با کیفیت بالا با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال The Chi

این مجموعه تلویزیونی درباره زندگی افرادی ساخته شده که در جنوب شهر شیکاگو و در یک محله بسیار خطرناک زندگی می کنند. در روند داستان سریال این افراد باید از یک کشتار در محله خودشان جلوگیری کنند و جان افراد زیادی را نجات دهند. این افراد به صورت اتفاقی با یکدیگر ارتباط پیدا می کنند و شرایط زندگی آن ها به یکدیگر پیوند می خورد. شخصیت اصلی داستانThe Chi  یک جوان دورگه است که اصالت آمریکایی-آفریقایی دارد. جذابیت شخصیت های سریال در فصل اول و رفتن آن ها به سمت رستگاری، باعث شده این مجموعه ویژگی‌های مثبت زیادی داشته باشد. شخصیت براندون در مجموعه نمایش معقول و فوق ‌العاده ‌ای از شرایط زندگی محلی های شیکاگو را فراهم کرده و در داستان واقعیت های جامعه به نمایش در می ‌آیند. 

سایر شخصیت های داستان که در روند رسیدن به رستگاری در کنار براندون به مسیر ادامه می ‌دهند امت، رونی و کوین هستند. در روند پخش نمایش و تهیه فصل های جدید برخی از شخصیت ها حذف شده و برخی دیگر اضافه می‌ شوند که بر جذابیت کلی سریال می افزاید. در هر فصل از The Chi اتفاقات جدیدی برای بازیگران رخ می ‌دهد که برای رسیدن به رستگاری باید آن ها را پشت سر بگذارند. به طور کلی می ‌توان گفت این سریال مناسب افرادی است که به دنبال تماشا مجموعه های هیجانی و جذاب هستند.

 

داستان سریال The Chi

این مجموعه تلویزیونی در ژانر درام ساخته شده و محصول کشور ایالات متحده آمریکا است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت. The Chi در ۵ فصل ساخته شده و هر فصل آن به ۵۰ قسمت تقسیم می شود. مدت زمان پخش هر قسمت از مجموعه نیز ۶۰ دقیقه زمان می ‌برد. بازیگران اصلی این نمایش تلویزیونی Jason Mitchell , Jacob Latimore , Ntare Guma Mbaho Mwine  هستند که از نظر ببیندگان اجرا بسیار خوبی داشتند. سازندگان این مجموعه تلویزیونی Jet WWilkinso ،Gandja Monteiro ،Nancy C. Mejia هستند و نویسندگی آن نیز توسط Lena Waitheانجام شده است. مجموعهThe chi  برای رده سنیTV-MA  ساخته شده و زبان اصلی آن انگلیسی است. در هنگام انتشار شبکهShowtime  وظیفه پخش این مجموعه را بر عهده داشت.

 

نقد سریال The Chi

مجموعه تلویزیونیThe chi  توانسته برنده جایزهEmmy شود‌. داستان هیجان انگیز این نمایش تلویزیونی به ویژه در فصل اول مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. بر اساس نظرات منتقدان و بینندگان می توان گفت فصل اول و دوم این مجموعه عملکرد بسیار مطلوبی داشت و توانست بیش از انتظار منتقدان و بینندگان عمل کند؛ اما از فصل سوم به بعد کاربران علاقه چندانی به ادامه فصل های این نمایش نشان ندادند و عملکرد کلی آن را در بخش داستان و اجرا ضعیف می دانند. منتقدان پیچیدگی بیش از حد داستان و نبود تناسب میان اتفاقات فصل‌ های سوم به بعد را با فصل اول و دوم، از نقاط ضعف این مجموعه بیان کرده اند. این نمایش تلویزیونی توانسته در سایت IMBD امتیاز ۷.۵ از ۱۰ را به دست آورد که در نوع خود قابل قبول است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-06-14 00:18:31
    سلام این سریال زیرنویس نداره برای فصل 1 کلا قسمت 1و2 هست
    • 1402-06-14 00:18:49
      https://sub-farsi.ir اینجا جستجو کنید. در صورتی که ترجمه شده باشه اینجا باید باشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.