دانلود سریال
Panic

1551 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8838
10
/
6.5
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Panic
دانلود سریال Panic

خلاصه سریال panic

سریال پانیک روایت گر داستان چند جوان فارغ التحصیل است. این مجموعه ترکیبی آشفته از مثلث های عشقی و چالش های خطرناک است. در مجموعه ۱۰ اپیزودی panic، به طور مداوم شاهد تلاش داستان برای خطرناک تر از واقعیت جلوه دادن موقعیت به تصویر کشیده شده هستیم. داستان از آن جایی شروع شد که در تابستان پس از تمام شدن سال آخر تحصیلی، فارغ التحصیلان در مسابقه سالانه پانیک شرکت می کنند. 

برنده شدن در Panic و گرفتن یک جایزه نقدی 50000 دلاری به آن ها اجازه می دهد تا با کمک آن پول، کار جدیدی را شروع کنند یا از شهر کوچک خود در تگزاس کارپ فرار کنند و بتوانند هزینه تحصیل خود را بدهند. همین جایزه برای ترغیب بسیاری از بازیکنان شرکت کننده در مسابقه کافی است. با این حال، پس از تغییر قوانین، آن ها باید تصمیم بگیرند که برای فرار از شهر خود چه خطراتی را متحمل خواهند شد. آن ها باید در شرایط سخت قرار بگیرند و با ترس خود به خوبی مقابله کنند تا بتوانند از این مسابقه به سلامت خارج شوند.
 

سریال panic

مجموعه تلویزیونی panic، دارای ژانر درام، ماجراجویی، هیجانی و جنایی است که در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. این سریال توسط لورن الیور، بر اساس رمانی به همین نام در سال ۲۰۱۴ ساخته و نوشته شده است. سریال پانیک از شبکه های Adam Schroeder Entertainment, Amazon Studios وGlasstown Entertainment پخش می شود. این مجموعه تلویزیونی دارای یک فصل و ۱۰ قسمت است و پخش آن به اتمام رسیده است.

در 28 آگوست 2018، اولیویا ولش، مایک فیست و اشلی شارپ چستنات برای نقش های اصلی مجموعه پانیک انتخاب شدند. در 4 اکتبر 2018، ری نیکلسون، ویل چیس و کوین آلوز به عنوان بازیگران ثابت سریال به پانیک افزوده شدند. در 21 اکتبر، جسیکا سولا، انریکه مورسیانو، کامرون جونز به ترتیب جایگزین شارپ چستنات، چیس و آلوز شدند. بانی بدلیا، مویرا کلی، نانسی مک کئون و ریچل بی جونز نیز در نقش های تکراری بازی کردند و برایس کاس و سپس کری مددرز نیز به بازیگران تکراری پیوستند.
 

نقد سریال panic

در Rotten Tomatoes، سریال panic بر اساس 26 بررسی، با میانگین امتیاز 6.7 از 10، 65 درصد محبوبیت دارد. طبق بررسی های انجام شده، سطح این سریال متوسط شناخته شده ​​است. نسخه ای از این مجموعه وجود دارد که از بی ثباتی این بازی استفاده می کند تا درباره چگونگی رفتار نوجوانان با یکدیگر و انتظارات بزرگ سالان از آن ها پیامی را برساند؛ اما تمامی هم گسیختگی ها و سرعت پیش روی نا همگون داستان و خطوط داستانی غیر منسجم، نشان دهنده این است که این مجموعه کیفیت را فدای کمیت کرده است.این بدین معنا نیست که پنیک هیچ جذابیتی ندارد.

ولی جدای از این موضوع، اگر واقعا شخصیت سازی را دوست دارید، مجموعه زیبایی را برای تماشا انتخاب کرده اید. بسیاری از بینندگان این خصوصیت پانیک را دوست دارند که بر الگو های روزمره تکیه نمی کرد و بیشتر شخصیت ها به نوعی عمق و داستانی شخصی داشتند. مجموعه تلویزیونی پانیک ترکیبی عالی از درام دبیرستان و موقعیت های زندگی و مرگ بچه های دبیرستانی است. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.