دانلود سریال
Time

2027 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 23360
10
/
8.2
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Time
دانلود سریال Time

خلاصه داستان سریال Time

در سریال زمان می توانید داستان زندگی 2 شخص را مشاهده کنید که یکی از آن ها زندانی و دیگری زندان بانی مهربان و بسیار دلسوز است. این زندان بان مهربان در سریال Time با نام اریک مک نالی شناخته می شود و زندانی او هم که فردی بی گناه است، مارک کابدن نام دارد. مارک فردی است که بعد از کشتن یک مرد طی تصادفی ناگهانی و غیر عمد به زندان افتاده و باید 4 سال حبس خود را سپری کند. او این شرایط را پذیرفته و حتی نسبت به آن عذاب وجدان دارد. او با زندان بانش کنار آمده می پذیرد که مدتی را از خانواده اش جدا باشد. 

بخش عمده ای از داستان این مجموعه تلویزیونی در مورد اریک است. او با تمامی افرادی که در بند هستند، به خوبی رفتار کرده و سعی می کند با آن ها دوست باشد. اما حالا او در سریال Time، در شرایطی قرار می گیرد که بر سر 2 راهی گیر کرده و باید یکی از آن ها را به اجبار انتخاب کند. این انتخاب سخت، پس از ضعف نشان دادن یکی از خطرناک ترین زندانی هایی است که در بند قرار دارد. مایک باید میان خانواده و همچنین ارزش ها و اصولی که پایبند به آن ها است، یکی از راه ها را انتخاب کند. 

 

سریال Time

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام و جنایی ساخته شده، به عهده سین بین بوده است. می توان این فرد را یکی از مهم ترین افرادی دانست که در موفقیت Time تاثیر مستقیم داشته اند. یک کارگردان می تواند نقش بسیار مهمی را در پس صجنه ها بازی کند؛ به صورتی که شاید خیلی از افراد ندانند نام آن فرد در سریال چیست! می توان از جیمز نلسون جویک، سین بین و استفن گراهام به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی جنایی به ایفای هنرمندی پرداخته و هر کدام، نقش شان را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده اند. 

زمان، مجموعه ای جنایی است که محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویریونی به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چراکه تنها 1 فصل داشته و در همین 1 فصل هم فقط 3 قسمت قرار دارد. هر قسمت از Time، زمانی حدود 59 دقیقه را به خود اختصاص داده است. شاید به نظر برسد این مدت و همچنین تعداد قسمت های آن، برای نقل کردن داستان، مدت کمی باشد، اما همه چیز در آن به خوبی به تصویر کشیده شده است. 

شبکه بی بی سی وظیفه پخش تمامی قسمت های زمان را به عهده داشت. اولین قسمت از آن در سال 2021 روی شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Time

این مینی سریال که با نام زمان شناخته می شود، توانسته با توجه به بسیاری از عواملی که در پشت صحنه ها بوده اند و همچنین برخی از موارد دیگر که در جلوی دوربین ها در حال بازی کردن بودند، افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. می توان از امتیاز 8.3 که سایت IMDB برای Time در نظر گرفته، به عنوان یکی از بزرگ ترین دستاورد های این مجموعه جنایی نام برد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.