دانلود سریال
Dom

1956 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2527
10
/
7.2
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Dom
دانلود سریال Dom

خلاصه داستان سریال Dom

این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی مردی را نشان داده و روایت می کند که قصد دارد از طریق راهی که فکر می کند بهترین مسیر است، به پسرش کمک کند. این مرد در سریال Dom، ویکتور نام دارد. او در اداره پلیس کار کرده و در واقع، افسر پلیس است. پسرش پدرو، فردی است که به بسیاری از مواد مخدر ها اعتیاد داشته و نمی تواند خود از این اعتیاد بیرون بکشد. با توجه به وضعیت پدرو بود که ویکتور تصمیم گرفت او را از این اعتیاد رقت انگیز و بی سر و ته نجات دهد. او تمام سعی خود را می کند تا پدرو از این شرایط بیرون بیاید. 

ویکتور هر کاری که یک پدر واقعی باید برای فرزندش انجام دهد را انجام داده و حتی تمام بخش های زندگی اش را وقف پسرش کرد تا او از اعتیاد خلاص شود. البته ویکتور در سریال Dom، تنها به پسر خودش فکر نمی کرد و می خواست برای بسیاری از افراد دیگری که همچون پدرو هستند هم کاری انجام دهد. با توجه به همین تصمیم ویکتور بود که او به مبارزه با فروش غیر قانونی مواد مخدر پرداخت تا جوانان کمتری به آن آلوده شوند. حالا پس از گذشت مدتی مشخص می شود، پدرو که یکی از جنایتکاران تحت تعقیب بوده، زندگی اش را عوض کرده است. 

 

سریال Dom

برنو سیلویرا به عنوان فردی شناخته می شود که کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. یکی از مهم ترین عواملی که می توان موفقیت یا عدم موفقیت یک سریال را رقم بزند، شخصی است که کارگردانی آن را به عهده گرفته است. کارگردان Dom، یکی از بهترین کارگردان هایی است که می توانست برای این مجموعه انتخاب شود. دوم، سریالی است که در ژانر های جنایی و درام ساخته شده است. با توجه به این ژانر ها و به خصوص سبک جنایی می توان گفت، بهتر است که افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. 

این مجموعه تلویزیونی جنایی، محصولی از کشور برزیل بوده و به زبان پرتغالی تولید شده است. می توان از گابریل لئون، فیلیپ بارگانکا و فلاویو تولزانی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این سریال جذاب به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش خودشان را به بهترین شکل بازی کرده اند. Dom در 2 فصل و 17 قسمت ساخته شده که هر قسمت از آن زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه آمازون پرایم بود. 

اولین قسمت از این مجموعه جنایی در سال 2021 روی شبکه آمازون پرایم قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Dom

با توجه به آنکه ین مجموعه تلویزیونی توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB به امتیاز 7.2 برسد، می توان آن را در دسته سریال هایی قرار داد که عنوان خوب را دریافت می کند. چنین امتیازی، بنا بر نظر شخصی یک کاربر یا مخاطب اصلی Dom نبوده و بر اساس رای بسیاری از کاربران در سراسر دنیا به آن تعلق گرفته است. بخش عمده از موفقیت دوم را می توان مدیون جذابیت داستان آن بود. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.