دانلود سریال
Tell Me Your Secrets

1148 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10711
10
/
7.3
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Tell Me Your Secrets
دانلود سریال Tell Me Your Secrets

خلاصه داستان سریال Tell Me Your Secrets

با اینکه در این مجموعه تلویزیونی، داستان زندگی 3 شخصیت جداگانه به تصویر کشیده می شود، اما هر کدام از آن ها به همدیگر ربط دارند. تمامی آن ها در سریال Tell Me Your Secrets، گذشته ای دارند که بسیار مرموز و تاریک به نظر می رسد. گذشته این افراد، می تواند روی حال و حتی آینده شان تاثیر مستقیم داشته و آن ها را آزار دهد. اولین فردی که در این مجموعه به چشم آمده و ماجرای زندگی اش روایت می شود، زنی است که می تواند به راحتی، به چشمان یک قاتل بسیار خطرناک، بدون هیچ ترسی نگاه کند. 

جان، مردی است که هیچ امیدی به زندگی نداشته و حتی نمی خواهد به دنبال دلیلی برای رستگاری هم بگردد تا بتواند دوباره امید را در دلش زنده کند. او در Tell Me Your Secrets، به عنوان یک شکارچی شناخته شده و جایگاه دومین شخصیت را پر می کند. مری آخرین نفری است که زندگی اش در این مجموعه روایت می شود. او در این مجموعه تلویزیونی قصد دارد دخترش را که گم شده، پیدا کند. هر کدام از آن ها به سمتی کشیده می شوند که تاثیر گذشته روی زندگی حالشان بیش از پیش مشخص می شود. 

 

سریال Tell Me Your Secrets

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام، هیجان انگیز، جنایی و رازآلود ساخته شده، به عهده هریت وارنر بود. می توان از لی لی ریب، همیش لینکلیتر و ایمی برنمن به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در Tell Me Your Secrets نقش آفرینی کرده اند. هر کدام از آن ها، به عنوان یکی از شخصیت های اصلی این مجموعه تلویزیونی شناخته می شوند. به من راز هایت را بگو، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن، در این کشور ضبط و تصویربرداری شده اند. 

می توان از مجموعه تلویزیونی به من راز هایت را بگو به عنوان یک مینی سریال نام برد. این مجموعه تنها 1 فصل داشته و در همین 1 فصل هم 10 قسمت را جای داده است. هر کدام از این قسمت ها، تایمی را به خود اختصاص داده اند که مخاطب با تماشای آن خسته نشود و بتواند ادامه Tell Me Your Secrets را با اشتیاق بیشتری ببیند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه آمازون پرایم بود. اولین قسمت از این مینی سریال در سال 2021 روی این شبه قرار گرفته و پخش شد. 

البته لازم است بدانید که کمپانی های مید آپ استوریز و استودیو تی، به عنوان تولیدکنندگان به من راز هایت را بگو شناخته می شوند و آن ها هم تمامی قسمت های این مجموعه را روی شبکه خود قرار داده اند. 

 

نقد سریال Tell Me Your Secrets

اگر طرفدار آن دسته از مجموعه های تلویزیونی هستید که افراد حاضر در آن، رمز و راز های بسیاری را به مرور زمان فاش می کنند و هرچه که جلو تر می رود سریال جذاب تر می شود، بهتر است Tell Me Your Secrets را از دست ندهید. به من راز هایت را بگو توانسته با توجه به جذابیت هایی که برای مخاطب دارد، در سایت IMDB امتیاز 7.4 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.