دانلود سریال
Trese

4447 تعداد بازدید
User 8
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 4506
10
/
7
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Trese
دانلود سریال Trese

خلاصه داستان سریال Trese

این مجموعه تلویزیونی که به صورت انیمیشن ساخته شده، زندگی فردی را نشان می دهد که انسان نبوده اما در میان انسان ها زندگی می کند و پس از مدتی، خود را در دل یک مشکل می بیند. این فرد در سریال Trese، الکساندرا تریسه نام دارد. الکساندرا، یک انسان کامل نبوده و در واقع به عنوان موجود افسانه ای شناخته می شود. بسیاری از این موجودات افسانه ای می دانند که نباید جلوی انسان ها ظاهر شوند؛ چراکه ممکن است سوء تفاهم پیش بیاید، یا اینکه آن ها از همدیگر آسیب ببینند. چنین مسائلی، دلایل کاملا واضحی دارند. 

الکساندرا تریسه همانند بسیاری از موجودات افسانه ای دیگر که اجدادی فیلپینی دارند، در شهری به نام مانیل زندگی می کنند و حالا باید در این شهر، خود را از هر چیزی حفظ کنند تا دست کسی به آن ها نرسد. در انیمیشن Trese اما ماجرا به همین شکل امن پیش نرفته و مشخص می شود که الکساندرا، به دست یک گروه خطرناک می افتد. این گروه خطرناک که تمامی اعضای آن را افراد جنایتکار تشکیل می دهند، گروهی زیر زمینی بوده و هر یک از آن ها بسیار بدجنس و بی منطق هستند. در واقع، آن ها هم هیچ ربطی به انسان ها ندارند و موجوداتی ماوراء طبیعی هستند. 

 

سریال Trese

کارگردانی این انیمیشن جذاب که در ژانر های اکشن، جنایی، ترسناک، هیجان انگیز، رازآلود، فانتزی، علمی تخیلی و ماجراجویی ساخته شده، به عهده ملکیبور زویر، تیم دیوار، دیوید هارتمن و جی اولیوا بود. وظیفه تولید Trese به عهده کمپانی بیس اینترتینمنت بود. تریسه محصولی مشترک از کشور های فیلیپین، سنگاپور و اندونزی بوده و به زبان های فیلیپینی و انگلسی ساخته شده است. می توان از بودجت تان، زیگ ماراسیگان، تانیا یوسون و میهک ورگارا به عنوان افرادی نام برد که وظیفه نویسندگی داستان این مجموعه را به عهده داشتند. 

کارلوس الازراکی، استیون بلوم، گریفین پواتو، شای میتچل، اریک بااوزا و متیو یانگ کینگ، به عنوان صداپیشگانی شناخته می شوند که در این مجموعه، به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. تمامی این افراد و همچنین بسیاری از اشخاص دیگر که وظیفه صداپیشگی را به عهده داشتند، یکی از مهم ترین کار ها را در Trese انجام دادند. تریسه که دارای 1 فصل و 6 قسمت است، اولین مینی سریالی است که از کشور فیلپین در شبکه نتفلیکس قرار گرفته و پخش شده است. هر کدام از قسمت های آن، زمانی حدود 33 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. 

داستان این مینی سریال، بر اساس یک کتاب کمیک فیلیپینی که همین نام را داشته و اثری از بودجت تان و کاجو بالدیسیمو است، نوشته شد. اولین قسمت از تریسه در تاریخ 10 ژوئن 2021 در شبکه نتفلیکس منتشر شد.

 

نقد سریال Trese

با توجه به آنکه این مجموعه انیمیشنی توانسته در سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.1 را از آن خود کند، می توانیم آن را در دسته مینی سریال های انیمیشنی خوب قرار دهیم. البته نمی توان تنها به این امتیاز بسنده کرد. پس از پخش اولین قسمت آن بود که بسیاری از بینندگان، نظرات مثبت خود را روانه راه Trese کرده و سعی کرده اند با رای های خود، موفقیت این انیمیشن را رقم بزنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-10-11 14:02:35
    لطفا زیرنویس اختصاصی واسش بزنید حیفه هیچ سابی نداره☹️
  • 1400-03-26 16:08:19
    تریلر اش جالب بود تم فانتزی ترسناک داره لطفا زیرنویس بزارید
  • 1400-03-28 03:24:00
    زیرنویس کنید
  • 1400-04-05 01:59:49
    اینکه دوبله انگلیسی نیست فیلیپینی هستش درستش کنید
  • 1400-03-28 22:52:03
    چرا زبانش انگلیسی نیست؟ من تریلر این انیمشن رو تو یوتوب دیدم و انگلیسی بود
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.