دانلود سریال
Lie to Me

1378 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 123483
10
/
8
IMDB Rating
48
/
48
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lie to Me
دانلود سریال Lie to Me

خلاصه داستان سریال Lie to Me

سریال Lie to Me درباره دکتر کال لایتمن است که یک متخصص روانشناسی به حساب می آید. این فرد توانایی خواندن و تفسیر اصطلاحات بدنی و صوری شخصیت ‌های مختلف را دارد. او و تیمش از این توانایی برای حل پرونده‌ های جنایی استفاده می‌ کنند. داستان سریال بر اساس کتابی از پل اکمن به نام Telling Lies: Clues to Deceit in the Marketplace, Politics, and Marriage  ساخته شده است. همین مورد بر جذابیت آن افزوده است.

هر قسمت از این سریال، یک پرونده جنایی مستقل را شامل می ‌شود که توسط دکتر لایتمن و تیمش حل می ‌شود. دکتر لایتمن برای کمک به پلیس و مقامات قضایی، به نوعی دروغ‌ های شخصیت ‌ها را آشکار می‌ کند و به این ترتیب به جرم و جنایت پی برده و مجرمان را به عدالت می‌ سپارد. این سریال به دلیل داشتن داستان ‌های جذاب و بازی بهینه تیم بازیگران، به عنوان یکی از بهترین سریال‌ های جنایی شناخته شده است.

 

سریال Lie to Me

در Lie to Me نقش دکتر لایتمن را بازیگر بزرگ آمریکایی تیم رائیس جنیفر به تصویر کشیده است و بازیگرانی مانند کلیر دینز، برندان هاینز، کادی کیهان و مونیکا ریه هم در این مجموعه حضور دارند. این سریال به دلیل داشتن داستان جذاب و نشان دادن تخصص دکتر لایتمن در تشخیص دروغ، جزو محبوب ‌ترین سریال‌ های جنایی قرار می‌ گیرد. این سریال بر اساس روش‌ های روانشناسی و رفتار شناسی حرفه ‌ای تهیه شده و با به کارگیری تکنیک‌ های روانشناسی، در تشخیص رفتار ها و روابط مخفیانه بین افراد موثر است.

همچنین این مورد با تلفیق داستان‌ های جذاب با اصول علمی، مخاطبین را تحت تاثیر خود قرار می ‌دهد و به عنوان یکی از سریال ‌های پر طرفدار در سبک جنایی شناخته می ‌شود. اگر شما به تماشای این مجموعه بنشینید، دوست دارید که سایر قسمت ها را هم به طور پیوسته تماشا کنید. از همین رو بهتر است که این تجربه عالی را از دست ندهید.

 

نقد سریال Lie to Me

Lie to Me به دلیل نداشتن یک داستان اصلی با انتقاداتی همراه است که این امر ممکن است برخی از بینندگان را دچار عدم رضایت کند. علاوه بر این، تکرار شدید تکنیک ‌های روانشناسی و رفتار شناسی در بعضی از قسمت ‌ها ممکن است باعث کاهش جذابیت سریال شود. با این حال بازیگران سریال با بازی بهترین نقش ‌هایشان تلاش کرده ‌اند تا بخشی از کاستی ‌های سریال را جبران کنند. به علاوه، سریال Lie to Me ممکن است با بعضی از فصل ‌های خود تکراری به نظر بیاید و ترجیح می‌ دهیم که به جای تحلیل برخی رفتارها. دنبال داستان اصلی باشیم.

این سریال به خوبی در بررسی مسائلی همچون تبعیض نژادی، مشکلات خانوادگی و روابط انسانی عمیق تلاش کرده است. به علاوه، موسیقی متن سریال نیز به خوبی با مضمون سریال هماهنگ است و بخشی از موفقیت این سریال را تشکیل می دهد. با این حال، سریال Lie to Me با داشتن مفهوم جذاب، بازیگران عالی و ترکیب علم و تکنیک های روانشناسی و رفتار شناسی، به عنوان یکی از سریال های برتر در سبک جنایی شناخته می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.