دانلود سریال
Cruel Summer تابستان بی رحم

1916 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18584
10
/
7.4
IMDB Rating
20
/
20
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Cruel Summer (تابستان بی رحم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Cruel Summer (تابستان بی رحم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Cruel Summer

 Cruel Summer یک سریال درام و معمایی است که از دو زمان مختلف در سال های 1993 و 1994 روایت می ‌شود. داستان در شهری خیالی در ایالت تگزاس اتفاق می ‌افتد و به 3 شخصیت اصلی که هر کدام در دوران جوانی خود هستند، تمرکز دارد. جینا دختری محبوب است که در سال 1993 ربوده شده است. در مقابل، کیت دختری از خانواده  فقیر است که در مدرسه با مشکلات اجتماعی مواجه است. در سال 1994، کیت به دلیل داشتن اطلاعاتی در مورد محل اختفای جینا، به جرم دخالت در ربودن جینا متهم شده و به زندان می‌ رود.

داستان به تدریج به نحوی پیچیده می ‌شود که نمی‌ توان به آن اعتماد کرد که هر کدام از شخصیت ‌ها واقعیتی که فکر می کنند را به درستی بیان کرده ‌اند. این سریال با جذابیت و پیچیدگی داستانی خود، تا پایان نمایش در هر قسمت به مخاطبان جذابیت می‌ بخشد. در نتیجه، می توانید به عنوان یک گزینه جذاب بر روی آن حساب باز کنید.

 

سریال Cruel Summer

Cruel Summer درام و معمایی است که در سال 2021 توسط شبکه Freeform پخش شد. سریال توسط تیم سازنده ‌ای از جمله چندین نویسنده و تهیه کننده، از جمله جسیکا بیل و مایکل لوانو ساخته شد. بازیگران اصلی شامل اولیویا هولت، کیوبن جوکو، فرینچسا ایستوود و چیپر دانیل است. این سریال به دو زمان مختلف در سال‌ های 1993 و 1994 تقسیم شده که داستان سه شخصیت اصلی را در دوران جوانی شان روایت می ‌کند.

تصویر برداری و تولید این سریال در ایالات متحده آمریکا انجام شد. تولید این سریال به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ با توجه به پروتکل های بهداشتی، مختل شد و تاریخ پخش سریال به تعویق افتاد. با این حال، در نهایت این مجموعه به صورت موفق منتشر شد. Cruel Summer با جذابیت و پیچیدگی داستانی خود، موفق به جذب بسیاری از مخاطبان شد و در سطح جهانی توجهات زیادی به خود جلب کرد. به دلیل موفقیت بسیاری که این سریال به دست آورد، احتمالاً در آینده نیز به فصل ‌های جدیدی ادامه خواهد داد.

 

نقد سریال Cruel Summer

Cruel Summer یک درام و معمایی است که با جذابیت داستانی خود مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد. با این حال، سریال برخی از اشکالات را نیز دارد؛ از جمله نقاط ضعف این سریال می ‌توان به تکرار بعضی از صحنه ‌ها و درک اشتباه برخی از شخصیت‌ ها اشاره کرد. همچنین شخصیت‌ های سریال به نظر می ‌رسند به شکلی مصنوعی ترسیم شده‌ اند و در برخی از مواقع عملکرد آن ‌ها در سطحی عمیق و قابل قبول نیست.

اما در کل، Cruel Summer با داشتن یک داستان جذاب و پیچیده، توانسته است به نوعی خود را از سایر سریال ‌های این ژانر متمایز کند. همچنین بازیگران این مجموعه نیز با بازی‌ های قوی خود، تلاش کردند تا نقاط ضعف دیگر را جبران کنند. در کل، اگر چه این مورد به عنوان یک سریال معمایی و درام می ‌تواند بهتر هم باشد، اما با داشتن داستانی جذاب و اجرای قابل قبول برای مخاطبان خود بسیار ارزشمند خواهد بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.