دانلود سریال
Clarice

1353 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10637
10
/
6.6
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Clarice
دانلود سریال Clarice

خلاصه داستان سریال Clarice

بسیاری از مجموعه های تلویزیونی پس از چندین سال و در ادامه سریالی دیگر تولید می شوند؛ می توان از Clarice به عنوان یکی از آن ها نام برد. مجموعه کلاریس، زندگی زنی را به تصویر کشیده و روایت می کند که با همین نام شناخته می شود. در واقع، نام این مجموعه تلویزیونی بر اساس نام شخصیت اول آن انتخاب شده است. داستان آن به گونه ای نوشته و به تصویر کشیده شده که در ادامه مجموعه سکوت بره ها است. این زن که علاوه بر نام کلاریس، کلمه استارلینگ را هم به دنبال خود می کشد، در سازمان اف بی آی کار می کند. 

اگر مجموعه سکوت بره ها را تماشا کرده باشید، قطعا کمی با این زن اعجاب انگیز آشنایی خواهید داشت. سریال کلاریس، ادامه ای از داستان های زندگی کلاریس استارلینگ را نشان می دهد. شاید با تماشای Clarice حس کنید که حتی قبلا چیزی در مورد آن نمی دانستید؛ چرا که در این مجموعه تلویزیونی، با جنبه های دیگری از این زن که مامور اف بی آی است، آشنا خواهید شد. کلاریس، حدود 1 سال پس از وقایع زندگی شخصی و خصوصی این فرد که با نام خانوادگی استارلینگ شناخته می شود را پس از سکوت بره ها به نمایش گذاشته است. 

 

سریال Clarice

کارگردانی این سریال که در ژانر های جنایی، وحشت زا، راز آلود، هیجانی و درام ساخته شده، به عهده فردی به نام الکس کورتزمن بوده است. می توان از جنی لومت و همچنین الکس کورتزمن به عنوان سازندگان آن هم نام برد. Clarice بر اساس رمان سکوت بره ها نوشته و به تصویر کشیده شده است. نویسندگی این رمان به عهده توماس هریس بود. می توان از ربکا بریدز، کل پن، نیک ساندو و مایکل کادلیتز به عنوان بازیگرانی نام برد که در کلاریس به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

تهیه کنندگی آن به عهده پاولا دیونشایر بود. الیزابت جی بی کلاویتر، جنی لومت، الکس کورتزمن و هتر کادین، از اشخاصی هستند که تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه تلویزیونی جنایی و وحشت زا را به عهده داشتند. کلاریس که دارای 1 فصل و 13 قسمت است، به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود. بهتر است با توجه به ژانر هایی که در بسیاری از صحنه های Clarice مشاهده می شود، افراد زیر 14 سال آن را تماشا نکنند. تمامی قسمت های آن زمانی حدود 43 الی 60 دقیقه دارند.

این مینی سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. تمامی قسمت های آن در ونکوور و کانادا ضبط و تصویر برداری شده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های کلاریس به عهده شبکه سی بی اس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 11 فوریه 2021 روی شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Clarice

اولین چیزی که در یک مجموعه تلویزیونی بلند یا حتی یک مینی سریال می تواند مخاطب را جذب خودش کرده و نظر او را نسبت به خود جلب کند، داستان آن است. با اینکه داستان Clarice در ادامه داستان سکوت بره ها آمده و به نوعی تکمیل کننده اش بود، نمی توان آن را مجموعه ای چندان موفق دانست. البته نباید از دیگر عوامل و دلایل هم چشم پوشی کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.