دانلود سریال
The North Water

1517 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14321
10
/
7.6
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The North Water
دانلود سریال The North Water

خلاصه داستان سریال The North Water

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی که با نام آب های شمالی شناخته می شود، روی جراحی است که پیش تر در ارتش مشغول به کار بوده و حالا از سمت این سازمان ترد شده است. این جراح در سریالThe North Water، پاتریک سومنر نام دارد. حالا که پاتریک به عنوان جراح سابق ارتش شناخته می شود، می خواهد که کارش را از سر گرفته و مکان های دیگر را امتحان کند. او به همین منظور به عنوان یک پزشک برای کشتی بزرگی که به سفر برای شکار نهنگ به سمت قطب شمال می رود، ثبت نام می کند. 

پاتریک پس از ثبت نام به عنوان یک پزشک در این کشتی، با یکی از اعضای هیئت مدیره که شکارچی یا بهتر است بگوییم که قاتلی بسیار ماهر و بی رحم است، ملاقات می کند. تمامی افرادی که در این کشتی قرار دارند، می دانند او که در سریال The North Water هنری دراکس نام دارد، بسیار بی نظم بوده و سخت گیری های بسیاری را برای افراد دیگر در نظر می گیرد. حالا پاتریک سومنر برای آنکه سختی های گذشته خود را فراموش کند، با این قاتل روانی همسفر می شود. ماجرا به جایی کشیده می شود که او باید برای بقا در قطب جنوب، به مبارزه سختی بپردازد. 

 

سریال The North Water

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های ماجراجویی، رازآلود و درام ساخته شده، به عهده جک اوکانل و اندرو هیگ بود. می توان ژانر راز آلود در این سریال را با پوست و استخوان درک کرد؛ چرا که بسیاری از صحنه های آن طوری به تصویر کشیده شده اند که می توان رمز و راز های بسیاری را از آن ها بیرون کشید. The North Water، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. با توجه به ژانر راز آلود و داستان کلی آن، بهتر است افراد زیر 18 سال، از تماشای آن خودداری کنند؛ چرا که این مجموعه مناسب سن آن ها تولید نشده است. 

می توان از کالین فارل، پیتر مولان، جک اوکانل، گری لامونت، ایپلی اووتووا، گری لینچ و تام کورتنی به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی راز آلود به ایفای هنرمندی پرداخته و بازی کرده اند. آب های شمالی، به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که تنها 1 فصل و 5 قسمت دارد. هر کدام از این 5 قسمت از The North Water، زمانی حدود 90 دقیقه را به خود اختصاص داده اند تا بتوانند کل ماجرا را به بهترین شکل ممکن و در تایمی مناسب به تصویر بکشند. اولین قسمت از آن در تاریخ 15 جولای 2021 منتشر شده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این مینی سریال، به عهده شبکه های بی بی سی 2 و سی بی سی تلویژن بود.

 

نقد سریال The North Water

با توجه به آنکه آب های شمالی توانست نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کرده و رای آن ها را دریافت کند، سایت معتبر و جهانی IMDB امتیاز 7.6 را برای آن در نظر گرفته است. اگر قرار باشد تنها به این امتیاز بسنده کنیم و دیگر مسائل را در نظر نگیریم، می توانیم The North Water را در دسته مینی سریال های خوب رو به عالی قرار دهیم. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.