دانلود سریال
Power Book III: Raising Kanan کتاب قدرت ۳: کانان برمی‌خیزد

3179 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6530
10
/
7.7
IMDB Rating
32
/
32
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Power Book III: Raising Kanan (کتاب قدرت ۳: کانان برمی‌خیزد) با زیرنویس فارسی
دانلود سریال Power Book III: Raising Kanan (کتاب قدرت ۳: کانان برمی‌خیزد) با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان سریال Power Book III: Raising Kanan

Power Book III: Raising Kanan، به اتفاقات قبل از فصل اول سریال Power می ‌پردازد و داستان جوانی را روایت می ‌کند که بعد ها به نام کانان شناخته خواهد شد. کانان در بخش جنوب شهر نیویورک بزرگ شده و در محیطی پر از خشونت، فساد و جنایت با مادر و عمویش زندگی می‌ کند. پدر او رایموند که یکی از برجسته ترین قاچاقچیان دارو در شهر بود، به طرز مرموزی کشته شده است و کانان تلاش می ‌کند تا راز مرگ پدرش را حل کند و به دنبال گرفتن انتقام باشد.

به طور همزمان او در تلاش است تا به دنبال شخصیت واقعی خود و همچنین هویت خودش بگردد. در طول فصل اول ما شاهد رشد و تحول کانان به عنوان یکی از قدرتمند ترین و خطرناک ترین افراد شهر نیویورک هستیم. Power Book III: Raising Kanan با داستان جذاب خود توانسته است محبوبیت بسیار بالایی به دست آورد. از همین رو اگر دوست دارید که وقت خود را با دیدن یک فیلم خوب پر کنید، این مورد عالی خواهد بود.

 

سریال Power Book III: Raising Kanan

Power Book III: Raising Kanan به عنوان یکی از فصل‌ های جانشین سریال موفق قدرت، توسط سازندگان اصلی سریال (کرتیس جکسون و داون هولی) با همکاری تیم تولیدی Starz و Lionsgate TV تولید شده است. این سریال همانند دو فصل قبلی از قدرت، در شهر نیویورک روایت می ‌شود و بر روی زندگی کنان استارکز در دهه ۱۹۹۰ تمرکز دارد. در این سریال شخصیت کنان استارکز به صورت جداگانه بررسی می‌ شود و بازیگرانی همچون مکای پفرسون، پاتینا میلر، عماره لاجوئن و شانتی‌یوی مور استار در نقش ‌های اصلی حضور دارند.

Power Book III: Raising Kanan توسط تیم تولیدی حرفه ای و مجرب تهیه شده است. کارگردانی این سریال به عهده راب مایلز بوده است و تهیه ‌کنندگان آن شامل مارک کانتون، کریس جکسون، و داون هولی هستند. در حال حاضر فصل اول با 8 قسمت کامل شده است. هر قسمت از این سریال تقریباً ۵۰ دقیقه طول می کشد. این مجموعه تلویزیونی شامل ۱۰ قسمت است و اولین قسمت آن در تاریخ ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۱ از شبکه Starz پخش شد. با توجه به درون‌ مایه جذاب این مجموعه می توان آن را یکی از موفق ترین مجموعه های آمریکایی دانست.

 

نقد سریال کتاب قدرت ۳: کانان برمی‌خیزد

داستان جذاب و خاص سریال Power Book III: Raising Kanan باعث شده تا به عنوان یک گزینه عالی مطرح شود. در حال حاضر سریال هنوز به پایان نرسیده و تمامی قسمت‌ های آن پخش نشده است. بنابراین، امکان ارائه رتبه ‌بندی نهایی از آن در سایت‌ هایی مانند IMDb وجود ندارد؛ اما معمولاً رتبه ‌بندی سایت ‌هایی مانند IMDb و Rotten Tomatoes پس از پخش قسمت‌ های سریال در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به جدید بودن این اثر، بسیاری از منتقدان پس از پایان پخش آن به اظهار نظر می پردازند. چنانچه به دنبال دیدن یکی از جدید ترین سریال های آمریکا هستید، بهتر است که این گزینه را برای خود انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.