دانلود سریال
The Adventures of Sherlock Holmes

1725 تعداد بازدید
User 3
10
/
9.33
AnimeList Rating
User 23026
10
/
8.7
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Adventures of Sherlock Holmes
دانلود سریال The Adventures of Sherlock Holmes

خلاصه داستان سریال The Adventures of Sherlock Holmes

سریال ماجرا های شرلوک هلمز (The Adventures of Sherlock Holmes) بر اساس رمان ‌های آرتور کانن دویل نوشته شده است. این سریال درباره‌ شخصیتی با هوش، تنها و خود محور به نام شرلوک هلمز است که به همراه دوست و همکارش دکتر واتسون به حل پرونده ‌های پیچیده و جنایی می ‌پردازند. هر قسمت از سریال یک پرونده جدید را بررسی می‌ کند و شرلوک با استفاده از قدرت دقت و مشاهداتی که در طول زندگی خود به دست آورده، برای حل پرونده‌ ها از مهارت ‌های خود استفاده می‌ کند.

او با برخورد با مجرمان بزرگ و پیچیده مانند موریارتی، میلورد، کلیدک، آیرونز و غیره مسیر پرونده ها را پیش می برد. داستان‌ ها در محیط لندن و دور اطراف آن روایت می ‌شود و نشان می ‌دهد که شرلوک هلمز چگونه با بهره ‌گیری از ذهن برتر و تحلیل ناگزیر از جزئیات، به حل پرونده ‌های پیچیده می ‌پردازد. از همین رو می توان به عنوان یک مجموعه تحسین برانگیز به آن احترام گذاشت.

 

سریال The Adventures of Sherlock Holmes

The Adventures of Sherlock Holmes یک مجموعه تلویزیونی بریتانیایی است که بر اساس رمان ‌های شرلوک هولمز نوشته شده توسط سر آرتور کانن دویل ساخته شده است. این مجموعه بین سال‌ های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۵ در شبکه بی بی سی پخش شد و شامل ۱۲ قسمت است. بازیگرانی همچون جرمی برت، دیوید براکت، روزالیند پیکنز و جون هارتلی بازی در این مجموعه کرده ‌اند. این سریال تلاش می‌ کند داستان‌ های معروف شرلوک هولمز را به تصویر کشیده و از این جهت با استقبال گسترده مخاطبین رو به رو شد. هر قسمت از این مجموعه به یکی از معما های معروف هولمز می ‌پردازد که از ذهن دویل سرچشمه گرفته است.

هولمز و دوست و همکارش، دکتر جان واتسون با حل معما های مختلف و پیگیری جرائم مختلف رو به رو می‌شوند. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین آثار تلویزیونی بریتانیا شناخته شده و جوایز متعددی از جمله جایزه بریتانیا و امریکا برای آن اخذ کرده است. این سریال در سال ۱۹۸۴ شروع شده و تا سال ۱۹۹۴ با تعداد ۴ فصل و ۴۱ قسمت پخش شده است. تماشای هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه طول می کشد. با توجه به نکاتی که درباره این سریال گفته شد، بهتر است که برای دیدن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

 

نقد سریال The Adventures of Sherlock Holmes

The Adventures of Sherlock Holmes برای طرفداران داستان های معمایی، تنش افزایی بین دو شخصیت اصلی و ارائه ماجرا های پر هیجان و جذاب پیشنهاد می شود. با بازی برت و برد، این سریال می ‌تواند تجربه فوق العاده ‌ای برای دوست داران داستان‌ های کلاسیک باشد. در مورد جوایز این سریال برنده جوایز بسیاری از جمله ۱۰ جایزه BAFTA شده است. همچنین جرمی برت به خاطر بازی در این سریال، برنده یک جایزه امپراتوری شده است. همچنین این سریال در بین کاربران سایت IMDB با امتیاز ۸٫۷ از ۱۰ رتبه ‌بندی شده است که نشان از موفقیت و شهرت این سریال دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-05-15 03:00:46
    با سلام خدمت مدیر عزیز. مرسی بابت گذاشتن این سریال قدیمی. لطفا فصل The Case-Book of Sherlock Holmes و فصل The Memoirs of Sherlock Holmes هم قرار دهید.
    • 1400-05-16 03:56:58
      بزودی قرار خواهد گرفت
      • 1400-05-16 05:33:10
        مرسی مدیر عزیز . لطف کردید
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.