دانلود سریال
The Resident

2423 تعداد بازدید
User 2
10
/
9.5
AnimeList Rating
User 29116
10
/
7.8
IMDB Rating
107
/
107
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Resident
دانلود سریال The Resident

خلاصه داستان سریال The Resident

بسیاری از افرادی که برای خود کسب و کاری را راه می اندازند، پس از آنکه اشخاص دیگر را استخدام کرده و در واقع زیر دست خود قرار می دهند، نگاهی از بالا به پایین به آن ها دارند. این قضیه را می توان به راحتی در The Resident به چشم دید و درک کرد. در این مجموعه تلویزیونی دیده می شود که یک مدیر بسیار سخت گیر که رفتار های بدی از خود نشان می دهد، می خواهد همه چیز را به همین شکل اداره کند و پیش ببرد. البته که انتظار هم ندارد کسی با او مخالفت کند؛ وگرنه ممکن است با شرایط بدتری رو به رو شود. 

وقتی یه دکتر جوان وارد مرکز پزشکی می شود که این فرد مدیر آنجا است، متوجه می شود که دیگر نمی تواند از دست او خلاص شود و باید برای کسب درآمد، با چنین شرایطی کنار بیاید. تمامی افرادی که در سریال The Resident، برای کار در این مرکز پزشکی مشغول شده اند، سعی می کنند با این اوضاع بسازند و بسوزند. هر کدام از این افراد، علاوه بر زندگی کاری، زندگی شخصی و مشغله هایی دارند که باید با آن ها هم سر و کله بزنند. اینجا است که این دکتر جوان وارد مرکز شده و مدیر آنجا از همان روز اول، بد رفتاری های خود را شروع می کند. 

 

سریال The Resident

مجموعه تلویزیونی رزیدنت به کارگردانی ایمی هولدن جونز، روشن ستی و هایلی شور ساخته شده است. می توان از ژانر درام به عنوان سبک اصلی و قالب بر این سریال نام برد. با توجه به صحنه هایی که در The Resident به تصویر کشیده شده، توصیه می شود تنها افرادی که سنی بیش از 14 سال دارند آن را تماشا کنند. می توان از امیلی ون کمپ، مت کزوچری، شانت رنی ویلسون و مانیش دایال به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در رزیدنت به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

کسانی که به عنوان کارگردان این مجموعه شناخته می شوند، وظیفه تهیه کنندگی آن را هم به عهده داشتند. رزیدنت، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی دارای 6 فصل است که تمامی این 6 فصل، 107 قسمت را درون خود جای داده اند. هر کدام از این قسمت های The Resident، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده اند تا با تایمی مناسب، حوصله بیننده را سر نبرند. شبکه فاکس وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه درام را به عهده داشت. اولین قسمت از رزیدنت در سال 2018 روی شبکه فاکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Resident

برای اینکه متوجه شوید یک مجموعه تلویزیونی تا چه حد موفق عمل کرده، کافی است به سایت معتبر و جهانی IMDB مراجعه کنید. رزیدنت توانست در این سایت، امتیاز 7.8 را کسب کند. با توجه به آنکه The Resident، اولین مجموعه تلویزیونی است که توانسته تا این حد واضح و شفاف برخی از ضعف های سیستم پزشکی آمریکا را به تصویر بکشد، می توان آن را مورد تحسین قرار داد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1401-05-13 16:30:52
    خسته نباشید فصل 5 لینک هاش خرابه
    • 1401-05-13 16:31:26
      بررسی شد مشکلی نبود در صورتی که قسمت خاصی از کیفیت خاصی مدنظرتون هست در تیکت اطلاع بدید بررسی کنیم
  • se
    1400-09-09 10:47:57
    lotfan fasl 5 ham bezarid
    • 1400-09-09 10:48:02
      بزودی قرار میدیم
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.