دانلود سریال
The Newsroom

1438 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 119107
10
/
8.6
IMDB Rating
25
/
25
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Newsroom
دانلود سریال The Newsroom

خلاصه داستان سریال The Newsroom

این مجموعه تلویزیونی که با نام اتاق خبر شناخته می شود، داستان گروهی از خبرنگاران را روایت کرده و به تصویر می کشد. یکی از مهم ترین افراد این گروه در سریال The Newsroom، فردی به نام ویل مک اووی است. او که یک گوینده است، بنا بر شرایطی که برایش پیش آمده باید از دیگر اعضای گروهش دل کنده و تیمش را عوض کند. در همین حین که ویل سعی دارد تیم جدیدی را پیدا کرده و با اعضای آن همکاری کند، اتفاقات بسیاری برایش رخ می دهند. او پس از پیدا کردن تیم جدید، باید قصه های شب را روایت کرده و خبر هایی با این موضوع پخش کند. 

ویل مک اووی پس از ورود به تیم خبری جدید که شبکه کابلی آتلانتیس نام دارد، ابتدا در پشت صحنه حضور می یابد. او پس از گذشت مدتی باید با تهیه کننده اجرایی اش که مکنزی مک هیل نام دارد، همکاری کرده و روی محور قصه های شب کار کند. ویل در سریال The Newsroom، باید خود و شرایطش را با اعضای تیم جدید وفق دهد. با ورود او به این گروه خبری کل زندگی و همچنین شرایط کاری اش تغییرات بسیاری را به خود دیدند. بنا بر همین تغییرات بود که نحوه عملکرد و همچنین اخلاق ویل هم دست خوش تغییر شد. 

 

سریال The Newsroom

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مجموعه تلویزیونی برای افراد زیر 12 سال تولید نشده و بهتر است کسانی که سنی زیر 12 سال دارند، آن را تماشا نکنند. دلیل این موضوع را هم می توان در ژانر های سیاسی و درام آن جست و جو کرد. The Newsroom به کارگردانی و سازندگی آرون سورکین ساخته شده است. می توان از آلیسون پیل، توماس سادوسکی، جف دانیلز، چستی بالستروس، دو پتل، شام واترسون، جان گلگر جونیور، امیلی مورتیمر و الیویا مان به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته اند. 

اسکات رودیکن، آلن پل و آرون سورکین، از تهیه کنندگان اجرایی اتاق خبر هستند. اتاق خبر در 3 فصل و 25 قسمت تولید شده است. تمامی سکانس های آن در لس آنجلس و نیویورک ضبط و تصویربر داری شده اند. هر کدام از قسمت های این سریال، زمانی حدود 52 الی 64 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. The Newsroom، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه آمریکایی اچ بی او بود. اولین قسمت از اتاق خبر در تاریخ 24 ژوئن 2012 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Newsroom

اتاق خبر را می توان یکی از شاهکار هایی دانست که توسط آرون سورکین ساخته شده است. داستان آن آنقدر جذاب و چشم گیر بود که توانست نظر بسیاری از مخاطبان را نسبت به خود جلب کرده و رای آن ها را هم دریافت کند. بنا بر همین رای و نظرات مثبت بینندگان بود که The Newsroom توانست در سایت معتبر و جهانی IMDB به امتیاز 8.6 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.