دانلود سریال
The Return of Sherlock Holmes

1843 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 12691
10
/
8.7
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Return of Sherlock Holmes
دانلود سریال The Return of Sherlock Holmes

خلاصه داستان سریال The Return of Sherlock Holmes

با توجه به نامی که برای این مجموعه تلویزیونی انتخاب شده، مشخص است که داستان آن در مورد چه کسی بوده و زندگی چه فردی را روایت می کند! شخصیت اصلی داستان سریال The Return of Sherlock Holmes را شرلوک هلمز تشکیل می دهد. او در این مجموعه تلویزیونی قصد دارد که بسیاری از ماجرا های مرموزانه را حل کرده و به پاسخی واحد برسد. البته شرلوک هلمز در این مسیر تنها نبوده و دکتر واتسون هم او را همراهی می کند. این 2 فرد می خواهند که با کمک یکدیگر بسیاری از ماجرا هایی که به نظر می رسد مرموزانه باشند را حل کنند. 

این داستان هایی که سر راه شرلوک هلمز و دکتر واتسون قرار می گیرند و آن ها باید این ماجرا ها را به نتیجه برسانند، داستان های مختلفی هستند. می توان از ماجرای معمار نوروود، دوچرخه سوار تنها، پیتر سیاه، خانه خالی، مدرسه صومعه و مردان رقصان به عنوان برخی از ماجرا هایی نام برد که در سریالThe Return of Sherlock Holmes مطرح می شوند و 2 شخصیت اصلی این مجموعه باید پی آن ها را بگیرند. شاید در ظاهر نام این داستان ها مرموز به نظر نرسد که تا چه حد پیچیده هستند؛ اما پس از مدتی همه چیز به خوبی مشخص می شود. 

 

سریال The Return of Sherlock Holmes

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که بسیار راز آلود به نظر می رسد، به عهده جان هاوکسورث بود. بازگشت شرلوک هلمز در ژانر های درام، جنایی و راز آلود ساخته شده است. به آسانی می توان چنین ژانر هایی را درون The Return of Sherlock Holmes مشاهده کرده و آن ها را درک کرد. می توان از روزالی ویلیامز، جرمی برت و ادوارد هاردویک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در بازگشت شرلوک هلمز به ایفای هنرمندی پرداخته اند. هر کدام از این بازیگران کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند. 

بازگشت شرلوک هلمز، مجموعه ای است که محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. با توجه به ژانر های راز آلود و جنایی آن بهتر است افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند؛ چرا که محتوای سریال مناسب سن آن ها ساخته نشده است. The Return of Sherlock Holmes در 2 فصل و 11 قسمت تولید شده که هر کدام از این قسمت ها در 60 دقیقه خلاصه شده اند. اولین قسمت از بازگشت شرلوک هلمز در سال 1986 منتشر شد. طی سال های 1986 الی 1988، یا بهتر است بگوییم در طی 2 سال این مجموعه تلویزیونی جنایی تکمیل شد. 

 

نقد سریال The Return of Sherlock Holmes

بسیاری از سریال هایی که در مورد این شخصیت بسیار محبوب نوشته و به تصویر کشیده شده، توانسته اند در جایگاه بسیار مناسبی قرار بگیرد. این مجموعه تلویزیونی هم یکی از آن ها بوده که سایت معتبر و جهانی IMDB برای آن امتیاز 8.7 را از 10 امتیاز کامل در نظر گرفته که می توان چنین امتیازی را به عنوان یک شاهکار تلقی کرد. The Return of Sherlock Holmes توانست با داستان جذابی که دارد، جای خود را در دل مخاطبانش باز کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.