دانلود سریال
Undercover

1035 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 18768
10
/
7.8
IMDB Rating
28
/
28
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Undercover
دانلود سریال Undercover

خلاصه داستان سریال Undercover

تمرکز اصلی این مجموعه تلویزیونی که با نام مخفی شناخته می شود، روی پلیس فدرال بلژیک است. تمامی اعضای این مرکز در سریال Undercover جمع شده اند تا ماموریتی یکسان را انجام دهند. با توجه به ماموریتی که آن ها در آن قرار گرفته اند، می توان گفت هر کدام از اعضای این پلیس فدرال، بزرگ ترین ماموریت دوران شغلی خود را انجام خواهند داد؛ اگر نتیجه داد، به عنوان یکی از عظیم ترین کار هایی که  آن را به پایان رسانده اند، در کارنامه کاری شان ثبت می شود. البته ماجرای این مجموعه از ورود 2 مامور مخفی به محل وجود مواد مخدر آغاز می شود. 

تمامی نیرو های پلیس فدرال به خط شده اند تا بزرگ ترین شبکه قرص های اکستازی که نوعی مواد مخدر محسوب می شوند را پیدا کنند. در سریال Undercover، آن ها باید بنا بر سرنخ هایی که دارند، قدم به قدم راه را ردیابی کنند و بی گدار به آب نزنند. کسی که خرید و فروش و تمامی کار های مربوط به این قرص ها را کنترل کرده و به نوعی رهبر گروه قاچاقچیان شناخته می شود، فردی هلندی به نام فری بومن است. این فرد و همچنین دار و دسته اش، چندین سال است که مورد تعقیب هستند؛ اما هنوز دستگیر نشده اند و همچنان به کارشان ادامه می دهند.

 

سریال Undercover

این مجموعه تلویزیونی که ژانر های هیجان انگیز، جنایی و درام را در خود جای داده، به کارگردانی تام ویس ساخته شده است. Undercover محصولی مشترک از کشور های هلند و بلژیک بوده و به زبان هلندی تولید شد. آنا درایور، فرانک لامرس، الیس شاپ، رابی کلیرن، اما ورلیندن، تام ویس و مانو کرستینگ، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی جنایی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. مخفی، سریالی است که برای افراد بالای 15 سال مناسب بوده و محتوایی متناسب با سن چنین اشخاص دارد. 

کل داستانی که در مجموعه مخفی روایت و به تصویر کشیده شده، بر اساس واقعیت بوده و این مسئله است که می تواند جذابیت آن را چندین برابر کند. مجموعه Undercover دارای 2 فصل و 20 قسمت است. هر کدام از قسمت های این مجموعه بلژیکی و هلندی زمانی حدود 50 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه جهانی نتفلیکس وظیفه پخش تمامی این قسمت ها از همان روز اول را به عهده داشت. اولین قسمت از مخفی در سال 2019 روی شبکه نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است.

 

نقد سریال Undercover

وقتی شما هم مخفی را تماشا کنید، مطمئن باشید همانند بسیاری از بینندگان دیگر معتقد خواهید شد که این مجموعه، یکی از بهترین سریال های جنایی و مهیج است که بر اساس واقعیت نوشته و به تصویر کشیده شده است. بنا بر نظرات مثبت بسیاری از بینندگان نسبت به این مجموعه تلویزیونی بود که سایت IMDB امتیاز 7.8 را برای آن در نظر گرفت. یکی از واضح ترین مسائلی که توانسته مخاطبان را به Undercover جذب کند، داستان جذاب آن است. البته که این داستان باید به شکلی بسیار مناسب به تصویر کشیده شود تا بتواند نگاه مخاطب را به سمت خود بکشاند! 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.