دانلود سریال
Pose

1561 تعداد بازدید
User 2
10
/
8
AnimeList Rating
User 30577
10
/
8.6
IMDB Rating
26
/
26
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Pose
دانلود سریال Pose

خلاصه داستان سریال Pose

اگر می خواهید مجموعه تلویزیونی را تماشا کنید که مضمون اصلی آن به مسائلی همچون تمایل های جنسی به غیر از تمایل های از قبل تعیین شده، ایدز و خانواده می پردازد، بهتر است از Pose غافل نشده و از دستش ندهید. تمامی این داستان ها در این سریال، در سال 1986 روایت شده و طی می شود. این مجموعه که با نام ژست شناخته می شود، داستان زندگی خانواده ای را به تصویر می کشد که در نیویورک زندگی می کنند. این خانواده از چندین عضو تشکیل شده که هر کدام از آن ها علاوه بر زندگی جمعی و خانوادگی، زندگی خصوصی و شخصی خود را هم دارا هستند. 

البته لازم است بدانید که مجموعه ژست، تنها زندگی این خانواده را روایت نمی کند. همه چیز در نیویورک سال 1986 رو به تغییر رفته و دیگر مسائل قدیمی آنچنان به چشم نمی آیند. در سریال Pose، دیده می شود که فرهنگ قدیمی این شهر کم کم در حال از بین رفتن بوده و همه چیز قرار است لوکس و مدرن شود. بنا بر همین مسائل است که بسیاری از ارزش های فرهنگ نیویورک عوض شده و سطح زندگی مردم آن زمان هم دست خوش تغییر می شود. مهم ترین مسئله ای که در این مجموعه به آن پرداخته می شود، در مورد یک برده جنسی و یک رقصنده است. 

 

سریال Pose

کارگردان مجموعه ژست با نام استیون کانالز شناخته می شود. می توان از این فرد و همچنین رایان مورفی و بر فالچوک به عنوان سازندگان اصلی Pose نام برد. کیت مارا، دومینیک جکسون، آنجلیکا راس، دیلن برنساید، ایوان پیترز، جیمز ون در بیک، بیلی پورتز، رایان جمال سواین، چارلین وودارد، ام جی رودریگز و هیلی سحر از بازیگرانی هستند که در ژست به ایفای نقش پرداخته اند. هر کدام از این افراد توانستند به بهترین شکل ممکن با نقش خود خو گرفته و آن را در بهترین حالت اجرا کنند. 

مجموعه ژست محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از جنت ماک، لو ایریج، اریکا کی و او لیدی جی به عنوان تهیه کنندگان اصلی آن نام برد. بر فالچوک، الکسیس مارتین وودال، نینا یاکوبسن، شری مارچ و رایان مورفی از تهیه کندگان اجرایی Pose هستند. ژست در 3 فصل و 26 قسمت ساخته شده است. هر کدام از این 26 قسمت، زمانی حدود 45 الی 78 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی این قسمت ها به عهده شبکه اف ایکس بود. 

اولین قسمت از ژست، در تاریخ 3 ژوئن 2018 منتشر شد. می توان از استودیو های فاکس، رایان مورفی تلویژن، کالر فورس، اف ایکس پروداکشنز و 21 به عنوان کمپانی های تولید کننده این سریال نام برد. 

 

نقد سریال Pose

داستان این سریال به صورتی به تصویر کشده شده که برای این کار نیاز به تعداد زیادی بازیگر تراجنسیتی بود. با توجه به این مسئله و همچنین جذابیت های دیگر این مجموعه تلویزیونی بود که Pose توانست بر اساس رای مثبت بسیاری از بینندگان در سایت IMDB امتیاز محشر 8.6 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.