دانلود سریال
Twin Peaks

1666 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 70887
10
/
8.5
IMDB Rating
18
/
18
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Twin Peaks
دانلود سریال Twin Peaks

خلاصه داستان سریال Twin Peaks

برای آنکه متوجه داستان این مجموعه تلویزیونی شوید، لازم است که 2 فصل قبلی آن را تماشا کرده باشید؛ چرا که Twin Peaks در این مجموعه جداگانه، ادامه ای از فصل های پیشین است. در یکی از قسمت های فصل دوم این مجموعه تلویزیونی، یکی از شخصیت های آن که در مقابل دیگری قرار گرفته بیان می کند که 25 سال دیگر او را خواهد دید. این اتفاق جالب پس از 25 سال رخ داده و دقیقا تمامی بازیگرانی که در آن 2 فصل بازی می کردند، دوباره دور هم جمع شده اند. داستانی که در فصل های پیشین مطرح شده، در مورد قتل یک دختر جوان بوده است. 

حالا پس از 25 سال و وقتی دیل کوپر که بازرس اف بی آی است پا به دوره پیری گذاشته، متوجه می شود که اتفاقات بسیاری بوده اند که از چشم او دور مانده اند. حالا او دوباره در سریال Twin Peaks، ماجرا را از سر گرفته و به نوعی می توان گفت که پرونده را باز می کند تا دوباره همه چیز را بررسی کند. در همین داستان مشخص می شود که در 25 سال قبل، ملکه شهر هم به قتل رسیده بود. حالا که این داستان ها با هم یکی شده اند، تمامی ساکنین شهر از این قضایا شوکه شده و نمی دانند باید چه کاری انجام دهند. 

 

سریال Twin Peaks

دیوید لینچ و مارک فارست از افرادی هستند که هم سازندگی، نویسندگی و هم کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده گرفتند و می توان گفت که به نوعی، همه کاره Twin Peaks هستند. تمامی بازیگرانی که در 2 فصل پیشین بازی کرده اند، در این سری هم به ایفای نقش پرداخته اند. می توان از جوآن چن، شریلین فن، شریل لی، کایل مک لاکلن، ریچارد بیمر، وارن فارست، جیمز مارشال، اورت مک گیل، جک نانس، کنت ولش، کاترین ای کولسن و دینا اشبروک به عنوان برخی از این بازیگران نام برد. 

می توان از ژانر های جنایی، راز آلود، فانتزی، هیجانی و درام به عنوان ژانر های اصلی این مجموعه تلویزیونی نام برد. مارک فارست، کارگردانی این سری از توئین پیکس را هم به عهده داشت. این سریال، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان های انگلیسی و فرانسوی ساخته شده است. Twin Peaks دارای 1 فصل و 18 قسمت است. اگر قرار باشد این سری را هم با 2 فصل پیشین یکی کنیم، می توان 48 قسمت را برای کل آن در نظر گرفت. هر قسمت از این مجموعه جنایی، زمانی حدود 60 دقیقه را به خود اختصاص داده است. 

اولین قسمت از توئین پیکس در سال 2017 منتشر شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه شو تایم بود. 

 

نقد سریال Twin Peaks

با توجه به آنکه این سریال در ادامه فصل های قبلی مجموعه ای با همین نام آمده، می توان بخشی از موفقیت آن را مدیون سری های قبل بود. Twin Peaks توانست بر اساس جذابیتی که برای بینندگان داشت، در سایت IMDB امتیاز 8.5 را کسب کند. چنین امتیازی در این سایت را می توان به عنوان موفقیتی بسیار بزرگ تلقی کرد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.