دانلود سریال
Big Little Lies

1538 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 210091
10
/
8.5
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Big Little Lies
دانلود سریال Big Little Lies

خلاصه داستان سریال Big Little Lies

سریال Big Little Lies داستان گروهی از زنان مادر در شهر ساحلی منهتن در کالیفرنیا را روایت می ‌کند. این زنان همگی به نظر می ‌رسند زندگی خوبی دارند؛ ولی در حقیقت با مشکلاتی رو به رو هستند. داستان اصلی حول محور زندگی 5 زن مختلف است که به دنبال مشکلاتشان در زندگی هستند. این زنان در اثر اتفاقاتی با هم آشنا می شوند و با همکاری و تعامل، مشکلاتشان را حل می کنند. Big Little Lies به شیوه ‌ای فوق ‌العاده زیبا و هیجان‌ انگیز، داستانی پر از وحشت، عشق، رقابت، دروغ و خیانت را به تصویر می ‌کشد.

در این داستان اتفاقات زیادی رخ می‌ دهد که تاثیرات بسیاری بر زندگی شخصیت‌ های داستان دارند. به عنوان مثال: یکی از اتفاقات مهم سریال، قتل یکی از شخصیت‌ های داستان است که این اتفاق باعث بروز درگیری ‌ها و پیچیدگی ‌های بیشتری در میان شخصیت ‌ها می ‌شود. همچنین در حین روایت داستان، مشخص می ‌شود که بسیاری از شخصیت‌ های داستان با مشکلاتی در زندگی خصوصی خود دست و پنجه نرم می‌ کنند. برخی از مشکلات این شخصیت ‌ها شامل دشمنی، فقر، زندگی خانوادگی نا موفق، بیماری و مشکلات روحی است.

 

سریال Big Little Lies

Big Little Lies با تهیه کنندگی ریس ویدرسپون و دیوید کلین در سال ۲۰۱۷ توسط شبکه HBO پخش شد. این مجموعه بر اساس رمانی به همین نام از لیان موریارتی ساخته شده است و با بازی بازیگرانی مانند نیکول کیدمن، ریز ویترزپون، شایلین وودلی، لورا درن و آدام اسکات به نمایش درآمده است. کارگردانی این مجموعه توسط والتر فاسکز، جان مارک وندربیلت و جین مارک والش انجام شده است. این مجموعه با بازیگرانی معروف، داستانی پر از هیجان و ترس را به تصویر کشیده است که با استقبال بسیاری از منتقدان و بینندگان همراه شده است.

از دیگر نکات جالب در مورد این سریال، بازیگری بسیار قوی و روان شناختی بازیگران آن است. بازیگرانی همچون نیکول کیدمن، لورا درن و شایلین وودلی، توانسته اند با بازی عالی خود، احساسات شخصیت های خود را به صورت بسیار قابل توجهی به تصویر بکشند و در این سریال، به یکی از برترین بازیگران دهه ۲۰۱۰ تبدیل شوند. هر فصل این مجموعه دارای ۱۴ قسمت است. فصل اول در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۷ به روی آنتن شبکه HBO رفت. هر قسمت از فصل اول حدود ۴۲ تا ۵۸ دقیقه طول دارد. فصل دوم نیز در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۹ آغاز شد و بعد از ۷ قسمت پایان یافت. همچنین در فصل دوم هر قسمت به مدت ۵۰ تا ۶۰ دقیقه بود.

 

نقد سریال Big Little Lies

Big Little Lies توانست ۴ جایزه امی را در سال ۲۰۱۷ میلادی کسب کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق به دریافت ۳ جایزه گلدن گلوب شد. در همین سال هم ۳ جایزه دیگر ساترن به این مجموعه داده شد که اهمیت آن را بیشتر خواهد کرد. بر اساس امتیازات در سایت IMDb این اثر امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را دریافت کرده است که نشان دهنده موفقیت بالای آن در بین بینندگان است. همچنین این سریال در برخی از ماه ‌ها به عنوان یکی از پر بازدید ترین سریال‌ ها در سایت IMDb شناخته شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.