دانلود سریال
The Knick

1480 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 50293
10
/
8.5
IMDB Rating
21
/
21
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Knick
دانلود سریال The Knick

خلاصه داستان سریال The Knick

The Knick در دهه ۱۹۰۰ در بیمارستان Knickerbocker در نیویورک اتفاق می ‌افتد. داستان حول محور دکتر John Thackery جراح مشهور و معتاد به کوکائین است که به عنوان رئیس بخش جراحی در بیمارستان کار می ‌کند. او همچنین با همکاری دکتر ادواردز تلاش می‌کند تا با استفاده از تکنولوژی ‌های جدید و روش ‌های پزشکی پیشرفته، به بیماران خدمات بهتری ارائه دهند. ادواردز جراح آفریقایی-آمریکایی است که به دلیل قوانین نژاد پرستانه، با مشکلاتی در جامعه رو به رو شده است.

در طول مجموعه ما شاهد تحولات فرهنگی، علمی و پزشکی در آمریکا هستیم و با افراد مختلفی از جامعه که با جراحی ‌های دشوار مواجه شده ‌اند، آشنا می ‌شویم. همچنین در حین کار کردن با یکدیگر، اعضای تیم جراحی با مشکلات عمیق و شخصی خود رو به رو می‌ شوند که در برخی موارد می ‌تواند به تبعات جدی منجر شود. در کنار داستان اصلی، The Knick نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دهه ۱۹۰۰ در آمریکا می‌اندازد که از جمله آن ها می توان به قضایای مالی، مسائل نژاد پرستی و تفاوت های طبقاتی اشاره کرد.

 

سریال The Knick

The Knick توسط استیون سودربرگ ساخته شده است و نویسندگی آن بر عهده جک امیل و مایکل بگلر بوده است. این سریال به صورت 2 فصلی و در ۲۰ قسمت در شبکه Cinemax به نمایش در آمد. برای ساخت این مجموعه از فضایی با تم کلاسیک استفاده شده است که با جزئیات دقیق و جلوه های بصری زیبا، دهه ۱۹۰۰ را بازسازی می کند. در این اثر فنون سینمایی خلاقانه و پیشرفته نیز دیده می شود. به عنوان مثال: در برخی صحنه ‌ها از کمربند لنز استفاده شده است تا احساس حرکت واقعی را برای بیننده ایجاد کند و در برخی صحنه ها هم فیلتر های رنگی به کار رفته اند تا حس نوستالژیک دهه ۱۹۰۰ را برای بیننده به ارمغان آورد.

The Knick توسط شبکه Cinemax از ۲۸ مارس ۲۰۱۵ آغاز و در ۲ دسامبر ۲۰۱۶ به پایان رسید. این سریال به صورت 2 فصل ۲۰ قسمتی و در حدود 14 ماه پخش شد. هر قسمت این سریال به مدت حدود ۵۰ الی ۶۰ دقیقه است که می تواند یک ساعت جذاب را به شما هدیه دهد. بازی Clive Owen در نقش جان تاکری تاثیرگذاری خاصی بر روی بیننده داشته است. او با بازی متقاعد کننده خود، جراحی ‌های پیچیده را به نمایش گذاشته و نقش اصلی خود را با ایفای عالی آن پیش برده است.

 

نقد سریال The Knick

داستان جذاب و عملکرد موفق بازیگران در The Knick باعث شده تا این اثر بتواند محوبیت زیادی به دست آورد. در سال ۲۰۱۵، این مجموعه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. همچنین در سال ۲۰۱۶ هم نامزدی دریافت جایزه امی برای بهترین فیلم برداری به این اثر تعلق گرفت. بر اساس رتبه بندی سایت IMDb، این سریال توانسته نمره ۸٫۵ از ۱۰ را به دست آورد. همچنین Clive Owen با بازی در نقش John Thackery موفق به کسب رتبه ۳۰۷ در لیست بازیگران برتر تاریخ IMDb شده است. همه این موارد ثابت کننده آن است که این مجموعه تاریخ ساز می تواند ساعات خوشی را برای بینندگان آن رقم بزند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.