دانلود سریال
Aspirants

2254 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 299574
10
/
9.2
IMDB Rating
5
/
5
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Aspirants
دانلود سریال Aspirants

خلاصه داستان سریال Aspirants

Aspirants داستان 3 دوست به نام‌ های فواد، شبام و گاری را روایت می‌ کند. آن ‌ها در دوران دانشجویی با هم آشنا شده و بعد از فارغ التحصیلی تصمیم می ‌گیرند که در حرفه ‌های مختلفی وارد شده و شرایط شغلی خود را بهبود بخشند. فواد به عنوان یک کارآموز در حوزه محیط زیست کار می ‌کند و سعی دارد تا قوانین محیط زیست را در جامعه اعمال کند اما در این بین با چالش ‌های بسیاری مواجه می‌ شود. شبام از طریق نوشتن رمان، تلاش می ‌کند تا به عنوان نویسنده موفقیت ‌های بیشتری کسب کند؛ اما به دلیل مشکلات مالی و خانوادگی، مجبور به مواجهه با چالش ‌های جدیدی می ‌شود. گاری به دنبال پیدا کردن شغلی پایدار و کسب درآمد مناسب است؛ اما در طول راه با مشکلات فراوانی مواجه می ‌شود که حتی فکرش را هم نمی کرد. در کل Aspirants با روایت داستان تلاش ‌ها، چالش ‌ها و عشق 3 دوست در رسیدن به آرزوهای خود، توانسته است نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند. 

 

سریال Aspirants

Aspirants توسط TVF  ساخته شده و از پر طرفدار ترین مجموعه های هندی محسوب می شود. TVF یک شرکت بزرگ و مشهور در صنعت دیجیتالی هند است که برای تولید محتوای اصیل، خلاقانه، فانتزی و دیدنی برنامه زیادی دارد.  این شرکت در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، بیش از ۳۵۰ ویدئو و پروژه دیجیتالی را به زبان هندی تولید کرده است که این مجموعه هم نمونه ای از آن ها به حساب می آید.

Aspirants به کارگردانی آپورو سینگ و نویسندگی بیسواپاتی سارکار تولید شده است. بازیگرانی همچون نوین کاستوریا، ابهیلش تاپلیال و شیوانکیت سینگ پریهار در نقش‌ های اصلی حضور دارند. این مجموعه با توجه به داستان پر از جزئیات خود، با روشی متمرکز و با دقت ساخته شده است. این اثر که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، شامل ۸ قسمت با مدت زمان هر قسمت حدود ۴۵ دقیقه است. همچنین انتشار آنلاین آن در تاریخ ۷ می سال ۲۰۲۱ صورت گرفته و در پلتفرم TVF Play منتشر شد. هر یک از قسمت ‌های این سریال، به صورت جداگانه عرضه شده و بر اساس دیدگاه‌ ها و نظرات بینندگان، محتوای خوبی داشته است. از همین رو می توان به عنوان یک محصول جذاب بر روی‌ آن حساب ویژه ای باز کرد.

 

نقد سریال Aspirants

در Aspirants بازیگران بسیار خوبی نقش آفرینی کرده ‌اند که داستان جذابی را به آن افزوده است. همچنین به نظر می ‌رسد که ساختار داستان بسیار منسجم و فراگیر است که نتیجه تلاش کارگردان و تهیه کننده آن بوده است. با این حال، برخی از منتقدین این سریال را به دلیل طولانی ‌و کند بودن داستان مورد انتقاد قرار داده ‌اند  این مجموعه برنده جایزه Best Web Series در جشنواره Filmfare OTT Awards 2021 شد که نشان دهنده عملکرد موفق آن است. همچنین این اثر نمره ۹٫۴ از ۱۰ را در سایت IMDb به دست آورده است. این مورد ثابت می کند که این مجموعه تا چه اندازه طرفدار دارد. تقریبا بینندگان این اثر از اکثر کشورهای جهان هستند که اهمیت آن را چند برابر خواهد کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.