دانلود سریال
Lisey's Story

1137 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6171
10
/
5.8
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lisey's Story
دانلود سریال Lisey's Story

خلاصه داستان سریال Lisey's Story

این مجموعه تلویزیونی که با نام داستان لیزی شناخته می شود، تمرکز اصلی اش روی فردی است که همین نام را دارد. در واقع، سریال Lisey's Story زندگی فردی به نام لیزی را روایت کرده و داستان زندگی اش را به تصویر می کشد. لیزی لندرون فردی است که شوهرش مرده و به اصطلاح بیوه شده است. حالا او باید خود را جمع و جور کرده و ببیند که کجای کار است تا بتواند برای آینده اش برنامه ریزی کند. همسر او که اسکات لندون نام داشت، فردی بسیار مشهور و معروف بوده و به واسطه رمان نویسی اش، همه او را می شناختند. 

حالا که 2 سال از زمان مرگ اسکات لندون، همسر لیزی گذشته است، این فرد با صحنه هایی از آن زمان رو به رو می شود که برایش تداعی کننده خاطرات بسیار خوب هستند. لیزی در Lisey's Story، سعی می کند پس از برخورد با بسیاری از حوادث، روز های خوبش با شوهرش را به یاد بیاورد. یکی از حوادثی که او با آن مواجه شده، مربوط به استولکر است. او فردی بسیار خطرناک بوده و شخصیت اصلی داستان این مجموعه، از این قضیه خبر ندارد. وقتی لیزی شیفته او می شود، برایش اتفاقاتی رخ می دهد که او ترجیح می دهد به خاطرات خوبش فکر کند. 

 

سریال Lisey's Story

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز، به عهده پابلو لارائین و جولیان مور بوده است. داستان این سریال بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده است. این رمان اثری از استیون کینگ بوده و در همان زمان تولید و انتشاراش توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. Lisey's Story، با توجه به این قضیه، حدود نیمی از راه موفقیت را طی کرده و سعی کرده که داستان اصلی رمان را حفظ و آن را با خود همراه کند. داستان لیزی، در ژانر های درام، وحشت، راز آلود، هیجان انگیز و ترسناک ساخته شده است. 

می توان از جنیفر جیسن لی، سانگ کانگ، جولیان مور، دین دی هان و کلایو اوون به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. هر کدام از آن ها سعی کرده اند 100 خود را نمایش داده و این مجموعه را به عالی برسانند؛ اما به نظر می رسد که چندان هم موفق نبوده اند. Lisey's Story محصولی مشترک از کشور های آمریکا و شیلی بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از داستان لیزی به عنوان یک مینی سریال نام برد؛ چرا که در 1 فصل و 8 قسمت خلاصه شده است. 

وظیفه پخش تمامی قسمت های این مجموعه وحشت انگیز و مهیج به عهده شبکه اپل تی وی پلاس بود. اولین قسمت از داستان لیزی در سال 2021 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Lisey's Story

پیش از هر چیزی بهتر است بدانید که این مینی سریال مناسب افراد زیر 18 سال نیست؛ چرا که با محتوا و همچنین ژانر هایی که دارد، برای آن ها ساخته نشده است. Lisey's Story نتوانست آنگونه که باید، جایگاه مناسب خود را پیدا کند؛ چون تمامی عوامل آنقدر ها هم قوی نبوده اند که بتوانند آن را تا جایگاه بالا بکشانند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.