دانلود سریال
Control Z

1528 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10173
10
/
6.8
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Control Z
دانلود سریال Control Z

خلاصه داستان سریال Control Z

داستان این مجموعه تلویزیونی در پی هک شدن اطلاعات بسیاری از دانش آموزان در یک مدرسه اتفاق می افتد. پس از وقوع این رخداد در سریال Control Z، تمامی افراد قصد دارند که بدانند چه کسی این کار ها را انجام داده است. شخصی که اطلاعات و تمامی راز های دانش آموزان را هک و سپس در کل مدرسه پخش کرده، هیچ ترسی از این کار نداشته و مشخص است که فردی بسیار حرفه ای و ماهر بوده است. پس از این ماجرا، مشخص می شود که بسیاری از دانش آموزان در این دبیرستان، راز هایی داشتند که هر چقدر هم که از زمان می گذشت، راضی به فاش شدن شان نبودند. 

با توجه به این قضیه، همگی سعی می کردند تا هویت اصلی این هکر را شناسایی کنند؛ اما کسی در این کار موفق نبود. حالا سوفیا در سریال Control Z، سعی دارد کار نا تمام افراد دیگر را تمام کند. او دانش آموزی بسیار زرنگ و تیز هوش است. شواهد ظاهری، نمی توانند دلیلی بر زرنگ و با هوش بودن او باشند؛ چرا که سوفیا فردی بسیار گوشه گیر و تنها به نظر می رسد. او که همیشه سعی می کرده از دیگران فاصله بگیرد و با خودش خلوت کند، حالا قصد دارد از ماجرای هک شدن اطلاعات و همچنین هویت هکر پرده برداری کرده و او را شناسایی کند. 

 

سریال Control Z

کارگردانی این مجموعه تلویزیونی که در ژانر های درام و هیجان انگیز ساخته شده، به عهده فردی به نام میگوئل گارسیا مورنو بوده است. برخی از بازیگرانی که در Control Z به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند، با نام های آنا والریا بکریل، یانکل استون و میشل روندا شناخته می شوند. هر کدام از آن ها تا جایی که می توانستند با شخصیت های داستانی خود خو گرفته و نقش شان را تا حد نسبتا خوبی بازی کردند. این مجموعه تلویزیونی که با نام کنترل زد شناخته می شود، محصولی از کشور مکزیک بوده و به زبان اسپانیایی ساخته شده است. 

این سریال در 3 فصل و 24 قسمت تولید شده است. هر کدام از این 24 قسمت، زمانی حدود 37 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. اگر قرار باشد قسمت های Control Z را در یک پیکربندی عادلانه قرار دهیم، می توانیم بگوییم که هر فصل 8 قسمت را درون خود جای داده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های این سریال 3 فصلی به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. هر سریال می تواند با قرار گرفتن روی این شبکه، میزان بازخورد خوب خود را تا حد زیادی حدس بزند. اولین قسمت از کنترل زد، در سال 2020 روی این شبکه رفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Control Z

با توجه به آنکه کنترل زد در دسته سریال های تینیجری قرار می گیرد، بیشتر مخاطبان آن در همین سن و سال قرار دارند. همین مسئله باعث می شود که حتی اگر یک فرد بزرگ سال بخواهد آن را تماشا کند، بتواند همان حس خوبی که یک نوجوان از آن می گیرد را دریافت کند. البته امتیازی که سایت IMDB برای Control Z در نظر گرفته هم نشان از این مسائل دارد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.