دانلود سریال
The Case-Book of Sherlock Holmes

1577 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 5958
10
/
8.7
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Case-Book of Sherlock Holmes
دانلود سریال The Case-Book of Sherlock Holmes

خلاصه داستان سریال The Case-Book of Sherlock Holmes

هر سری از داستان های شرلوک هلمز، ماجرایی را به تصویر کشیده و روایت می کند که در مورد حل پرونده های گوناگون است. در سریال The Case-Book of Sherlock Holmes که ماجرای شرلوک هلمز را روایت می کند، این فرد تنها نبوده و به تنهایی با پرونده های مختلف مواجه نمی شود. او همیشه سعی می کند کارهایش را با کمک فردی به نام دکتر واتسون انجام دهد. وقتی 2 مغز متفکر در یک جا با هم همکاری کنند، می توانند بهترین نتیجه ها را برای پرونده ها به همراه داشته باشند. همه چیز در این مجموعه تلویزیونی، بسیار مرموزانه به نظر می رسد. 

این 2 فرد با هوش و زرنگ، پرونده ای به پست شان خورده که در مورد نا پدید و گم شدن بانو فرانسیس کارفکس است. به نظر می رسد همه چیز در این پرونده بسیار اسرار آمیز باشد. کل ماجرای The Case-Book of Sherlock Holmes، همچون راز و اسراری مرموزانه بوده و می تواند از این جهات، بیننده را به سمت خود جذب کند. البته کل ماجرا در مورد ناپدید شدن بانو فرانسیس کارفکس نبوده و موضوعات دیگری هم در این میان خود نمایی می کنند. شرلوک هلمز و دکتر واتسون باید پرونده های پلِ ثور و همچنین مکان های شاسکومپ و بسکومپ را هم حل کنند. 

 

سریال The Case-Book of Sherlock Holmes

تمامی سری هایی که از شرلوک هلمز تولید و منتشر شده، توانسته جای خود را در دل بینندگان باز کند و بتواند از این طریق به دستاورد های زیادی برسد. مجموعه The Case-Book of Sherlock Holmes هم در این دسته از سریال ها قرار می گیرد. کتاب شرلوک هلمز، مجموعه ای تلویزیونی است که به کارگردانی جرمی برت ساخته شده است. می توانید با تماشای تنها چندین قسمت ابتدایی آن متوجه ژانر های درام، جنایی و راز آلودش شوید. با توجه به این ژانر ها توصیه می شود که افراد زیر 18 سال، این مجموعه راز آلود را تماشا نکند. 

می توان از جرمی برت و ادوارد هاردویک به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش های اول را بازی کرده اند. کتاب شرلوک هلمز، محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. The Case-Book of Sherlock Holmes در 3 فصل و 27 قسمت تولید شده که هر فصل از آن، 9 قسمت را درون خود جای داده است. هر قسمت از این مجموعه تلویزیونی جنایی و راز آلود، در زمانی حدود 60 دقیقه خلاصه شده است. وظیفه پخش تمامی قسمت های آن به عهده شبکه آی تی وی بود. 

اولین قسمت از کتاب شرلوک هلمز، در سال 1991 روی شبکه آی تی وی قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال The Case-Book of Sherlock Holmes

این سری از داستان های شرلوک هلمز هم توانست همانند سری های دیگر، جای پای خود را در دل بینندگان محکم کرده و نظر مثبت آن ها را دریافت کند. با توجه به همین نظرات مثبت و همچینین رای های پیاپی مخاطبان بود که The Case-Book of Sherlock Holmes توانست در سایت IMDB به امتیاز 8.7 دست یابد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.