دانلود سریال
The Memoirs of Sherlock Holmes

1649 تعداد بازدید
User 4
10
/
9
AnimeList Rating
User 8153
10
/
8.6
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Memoirs of Sherlock Holmes
دانلود سریال The Memoirs of Sherlock Holmes

خلاصه داستان سریال The Memoirs of Sherlock Holmes

می توان به راحتی و بنا بر نام این مجموعه تلویزیونی حدس زد که درون آن چه خبر است و قرار است چه داستانی روایت شود! سریال The Memoirs of Sherlock Holmes، ماجرا های شرلوک هلمز را روایت کرده و نشان می دهد که ماجرای آن در این سری از داستان هایش از چه قرار است. دکتر واتسون که فردی بسیار با هوش و زیرک است، به همراه برادرش که مایکرافت نام دارد، شرلوک را در مسیری که در پیش گرفته، همراهی کرده و نمی گذارد که او به تنهایی به حل پرونده های مختلف و اسرار آمیز بپردازد. 

با توجه به آنکه در هر سری از ماجرا های شرلوک هلمز، این فرد به داستان های عجیب و غریب زیادی می پردازد، در این سری هم مسائل مختلفی وجود دارند که باید به دست او و همچنین دکتر واتسون حل شوند. در سریال The Memoirs of Sherlock Holmes، می توان از ماجرا های 3 شیروانی، کارآگاه در حال مرگ، دایره قرمز و جعبه مقوایی به عنوان مسائلی نام برد که شرلوک هلمز وظیفه دارد به همراه دکتر واتسون آن ها را به نتیجه برساند. تمامی این موضوعات مختلف، بسیار خطرناک و عجیب به نظر می رسند. شرلوک هلمز، خود را وسط این ماجرا ها انداخته و سعی می کند آن ها را حل کند. 

 

سریال The Memoirs of Sherlock Holmes

می توان از ادوارد هاردویک، رزالی ویلیامز و جرمی برت به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. The Memoirs of Sherlock Holmes، محصولی از کشور انگلستان بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از ژانر های درام، جنایی و راز آلود، به عنوان ژانر های اصلی این مجموعه تلویزیونی که با نام خاطرات شرلوک هلمز شناخته می شود، نام برد. کارگردانی این سری از داستان های شرلوک هلمز به عهده فردی به نام جرمی برت بوده است. 

می توان از این مجموعه تلویزیونی به عنوان یک مینی سریال یاد کرد؛ چرا که تنها 1 فصل داشته و در همین 1 فصل 6 قسمت قرار داده شده است. تمامی قسمت های این مینی سریال در مجموع 306 دقیقه زمان را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی قسمت های The Memoirs of Sherlock Holmes به عهده شبکه آی تی وی بود. اولین قسمت از آن در سال 1994 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. با توجه به ژانر هایی که داستان این مجموعه را تعریف می کنند، توصیه می شود افراد زیر 18 سال آن را تماشا نکنند. 

 

نقد سریال The Memoirs of Sherlock Holmes

داستان های شرلوک هلمز، در آن دسته از داستان هایی قرار می گیرد که بسیار جذاب و مخاطب پسند است. بسیاری از افراد دوست دارند ذهن خود را با مجموعه های معمایی و راز آلود محک بزنند و ببینند که در حدس یا حتی حل پرونده های جنایی و اسرار آمیز چند مرده حلاج اند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد قرار دارید، بهتر است از The Memoirs of Sherlock Holmes غافل نشوید. این مینی سریال جذاب و چشم نواز توانسته در سایت IMDB امتیاز 8.6 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.