دانلود سریال
C.B. Strike

1432 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21786
10
/
7.9
IMDB Rating
15
/
15
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال C.B. Strike
دانلود سریال C.B. Strike

خلاصه داستان سریال C.B. Strike

C.B. Strike بر اساس رمان های پر فروش جی کی رولینگ با نام مستعار رابرت گالبریت (Robert Galbraith) ساخته شده است. داستان درباره یک کارآگاه خصوصی به نام کورموران است که پس از اخراج از ارتش، به عنوان کارآگاه خصوصی شروع به کار می ‌کند. در این سریال او به همراه دفتر خصوصی خود، با پرونده‌ هایی مانند قتل‌ ها، تقلب ‌ها و فساد های مالی سر و کار دارد. در 3 فصل اول، 3 پرونده مختلف پیگیری می‌شود.

پرونده The Cuckoo's Calling که در آن کورموران به دنبال حقیقت در مورد مرگ یک مدل مشهور است؛ پرونده The Silkworm که در آن کورموران با قتلی مرموز در دنیای نویسندگی مواجه می ‌شود و پرونده Career of Evil که در آن کورموران با یک قاتل سریالی رو به رو می ‌شود که پیام‌ های نا امید کننده ‌ای به او می‌ فرستد. C.B. Strike با بازی تام بورلین و هالدا پینتری در نقش‌ های کورموران و رابین منتشر شده است که به همین علت جزو گزینه های برتر به حساب می آید. اگر کسی هستید که داستان های جنایی را می پسندید، این مورد همان چیزی است که به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

 

سریال C.B. Strike

تهیه ‌کنندگان سریال C.B. Strike از داستان ‌ها و شخصیت‌ های رمان‌ ها الهام گرفته و آن‌ ها را به صورت تلویزیونی باز سازی کرده ‌اند. این مجموعه در انگلیس و به تهیه کنندگی Bronte Film & TV تولید شده است. انگلیس همواره در زمینه تولید مجموعه های تلویزیونی موفق عمل می کند که این بار هم همین کار را کرده است. سریال در 3 فصل و تعداد ۱۷ قسمت پخش شده است. هر قسمت حدود ۶۰ دقیقه طول دارد که یک ساعت سرگرم کننده را برای شما ایجاد خواهد کرد. در این مجموعه شخصیت کورموران توسط بازیگر تام بورلین و شخصیت رابین توسط بازیگر هالدا پینتری بازی شده است.

ساخت C.B. Strike شامل گرفتن داستان اصلی، انتخاب بازیگران، شبیه‌ سازی محیط‌ های مختلف، ضبط صدا، تدوین و اضافه کردن موسیقی و صدا گذاری است. برای ساخت صحنه‌ ها، لوکیشن ‌های مختلفی در لندن و واتفورد در نظر گرفته شده است و بازیگران برای باز سازی صحنه ‌های رمان نیز از مناظر طبیعی استفاده کردند. فصل اول این مجموعه در سال ۲۰۱۷، فصل دوم در سال ۲۰۱۸ و فصل سوم در سال ۲۰۲۰ پخش شد. در نتیجه امکان تماشای تمامی فصول برای شما فراهم خواهد بود.

 

نقد سریال C.B. Strike

C.B. Strike در کل مورد استقبال قرار گرفته و نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرده است. البته باید توجه داشت که همه افراد با یکدیگر نظر یکسانی ندارند و نظر شخصی هر فرد ممکن است با نظر دیگران تفاوت داشته باشد. خوشبختانه این مجموعه جایزه انتخاب کاربران برای بهترین بازیگر مکمل مرد در دوره سوم سریال بریتانیایی برای Leo Bill 2020 را به دست آورده است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که جایزه نویسندگی سینمای جهانی برای بهترین نویسنده تلویزیونی بریتانیایی برای Tom Edge داده شده است که از دیگر افتخارات آن است. رتبه این مجموعه در IMDb با توجه به آخرین به روز رسانی در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۳، ۷.۹ از ۱۰ است که نشان دهنده‌ پذیرش آن در بین مخاطبین است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.