دانلود سریال
Navarasa

1080 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3680
10
/
5.9
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Navarasa
دانلود سریال Navarasa

خلاصه داستان سریال Navarasa

Navarasa یک سریال درام هندی است که توسط فیلم ساز مشهور Mani Ratnam و پلتفرم نتفلیکس تولید شده است. این مجموعه داستان 7 قسمتی است و هر بخش، بازگویی داستانی را از یکی از 7 احساس اصلی انجام می دهد. قسمت های مختلف مجموعه عناوینی هم چون خشم، رحم، تعجب، آرامش و ترس را به تصویر می کشند. این مورد در واقع یک پروژه جمعی است که برای جمع آوری کمک های مالی به صندوق Covid-19 Relief Fund در هند شکل گرفت.

بازیگران و تهیه کنندگان سریال این پروژه را به عنوان یک قدردانی به مردم هند تقدیم کردند و در عین حال ، فضای هنری هند را نیز حمایت کردند. به طور کلی، Navarasa یک سریال اجتماعی و فرهنگی است که به احساسات انسانی و واکنش های آن ها در موقعیت های مختلف اشاره می کند. هر قسمت دارای یک داستان مستقل است که با استفاده از روایت های صریح و خلاقانه نشان می دهد که چگونه یک احساس اصلی می تواند زندگی انسان ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

سریال Navarasa

برای ساخت سریال Navarasa، تیم تولید از یک رویکرد جدید استفاده کرده است. در این مجموعه هر یک از قسمت های داستانی به واسطه یک احساس اصلی انتخاب شده اند و داستان هر قسمت با تمرکز بر روی آن احساس به تصویر کشیده شده است. برای انجام این کار، تیم تولید از چندین کارگردان برجسته و نویسنده استفاده کرده است. هر کدام از این افراد مسئولیت کارگردانی و نوشتن داستان یک قسمت را بر عهده داشته است. هر قسمت با بازیگران مختلف و با یک حالت بصری و صدای متفاوت ساخته شده که آن را جذاب تر می کند.

همچنین برای ساخت Navarasa ، تیم تولید از بازیگران برجسته هندی استفاده کرده است. این بازیگران با بازیگری حرفه ای خود، کاری منحصر به فرد و قابل توجه انجام داده اند که موجب شده است این سریال به یکی از پروژه های برجسته صنعت تلویزیون هند تبدیل شود. این اثر شامل ۹ قسمت است که هر قسمت آن حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه مدت دارد و در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ روی پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. ذکر این نکته ضروری است که زبان اصلی آن هندی بوده که نتفلکیس آن را با زیرنویس انگلیسی ارائه می کند. بدون شک این مجموعه نشان داد که می توان آینده روشنی را برای صنعت سریال در هند مشاهده کرد.

 

نقد سریال Navarasa

از نقاط قوت Navarasa می توان به بازیگری عالی بازیگران و نویسندگی قوی داستان ها اشاره کرد. همچنین سریال با گستردگی موضوعاتی که پوشش داده شده است، به عنوان یک مجموعه پویا و البته اجتماعی و فرهنگی شناخته شده است. با این حال نقطه ضعفی که می توان در مورد این اثر به آن اشاره کرد، طولانی بودن بعضی از قسمت های آن است. این سریال در IMDb با امتیاز ۸.۱ از ۱۰ به خوبی رتبه بندی شده است. در زمینه جوایز، این مجموعه هنوز نامزد یا برنده هیچ جایزه مهمی نشده است. با این حال، باید توجه داشت که این سریال به تازگی منتشر شده و هنوز زود است تا بتوانیم در مورد میزان شناخته شدن و موفقیت آن نظری داشته باشیم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.