دانلود سریال
Charmed

2324 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17306
10
/
4.7
IMDB Rating
72
/
72
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Charmed
دانلود سریال Charmed

خلاصه داستان سریال Charmed

سریال Charmed یک اثر تلویزیونی موفق است که در آمریکا با استقبال زیادی مواجه شده است. داستان آن در مورد 3 خواهر است که پس از مرگ مادرشان که یک جادوگر قدرتمند بوده، متوجه قابلیت های جادویی خود می ‌شوند. هر 3 خواهر قدرتی منحصر به فرد دارند که به کمک آن‌ ها می‌توانند با شیاطین و موجودات ماوراء الطبیعه مبارزه کنند. یکی قابلیت توقف زمان، دیگری قابلیت تحلیل دیدگاه دیگران و فیبی قابلیت پیش‌بینی آینده را دارد. در طول داستان خواهران با شیاطین، جادوگران، موجودات ماوراء الطبیعه و مشکلات شخصی خودشان مبارزه می ‌کنند.

همچنین روابط عاشقانه آن ‌ها نیز در داستان به تصویر کشیده شده است. این اثر دارای 4 فصل است که در طول پخش آن، توانسته محبوبیت زیادی را به دست آورد. علاوه بر این، Charmed در برابر نگرش‌ های منفی و تبعیض ‌های اجتماعی، به خصوص در برابر تبعیض‌ های نژادی و جنسیتی مقاومت می‌ کند. در طول داستان خواهران با چالش‌ هایی مانند ازدواج همجنس‌گرایانه، برخورد مذهبی و تبعیض نژادی مواجه می ‌شوند و با قدرت و اراده خود، این چالش ‌ها را پشت سر می‌گذارند.

 

سریال Charmed

سری جدید Charmed بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ ساخته شده است که در حال حاضر هم در حال پخش است. مدت زمانی که برای هر قسمت از این اثر در نظر گرفته شده است، ۴۳ دقیقه خواهد بود. این مجموعه آمریکایی در ژانرهای راز آلود، درام و فانتزی تولید شده که برای علاقه مندان به این موارد بسیار مناسب خواهد بود. اگر ژانر های مربوط به جادو را دوست دارید، این مورد همان چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. آقای Constance M. Burg به عنوان کارگردان این اثر توانسته تمامی مهارت های خود را به درستی نمایش دهد.

بازی های متفاوت 3 شخصیت اصلی باعث می شود تا بیننده بهترین احساس را تجربه کند. از همین رو، شاهد آن هستیم که اثر تلویزیونی شما را به خوبی با داستان خود درگیر خواهد کرد. نکته مهم این است که هر کدام از خواهران با بحران‌ هایی رو به رو می شوند که باید آنان را مدیریت کنند. سری قدیمی این مجموعه هم در سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ میلادی پخش شد که سری جدید در حقیقت ادامه همان محسوب می شود. با توجه به مزایایی که در  Charmed دیده می شود، می توان به عنوان یک گزینه عالی برای تماشا روی آن حساب باز کرد.

 

نقد سریال Charmed

Charmed جدید به دلیل شباهت زیاد به نسخه قدیمی و نبود نوآوری کافی در داستان، نتوانست به عنوان یک بازسازی موفق شناخته شود. این اثر در مقایسه با نسخه قدیمی، کیفیت داستان و بازیگری پایین تری را نشان می دهد. از همین رو، مورد انتقاد بینندگان قرار گرفته و نتوانسته هیچ جایزه ای را به دست آورد. اما نسخه جدید سریال در IMDb امتیاز ۴.۵ از ۱۰ را از طرف بینندگان دریافت کرده است. این امتیاز پایین شاید به دلیل عدم قابلیت جذب مخاطبان و نبود نوآوری در داستان و شخصیت ‌های آن باشد. با این حال برخی از افراد هم به آن علاقه نشان داده و آن را دنبال می کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.