دانلود سریال
Nine Perfect Strangers

1708 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 54294
10
/
7
IMDB Rating
11
/
11
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Nine Perfect Strangers
دانلود سریال Nine Perfect Strangers

خلاصه داستان سریال Nine Perfect Strangers

داستان سریال Nine Perfect Strangers سفری به درون خود است. نحوه اجرا آن به گونه ای است که انسان را به درون خود هدایت می کند. در این مجموعه تلویزیونی 9 نفر غریب و ثروتمند که از قبل با هم آشنایی ندارند، برای ریکاوری و بازیابی خود به مکانی لوکس و آرام در دل طبیعت می روند. این افراد سعی دارند در این مدتی که در دل طبیعت قرار دارند، به آرامش ذهنی و روانی برسند و مقداری زمان را در خلوت و دور از هیاهوی روزگار بگذرانند. در ادامه این داستان زنی عجیب و راز آلود که درمان مهمانان را بر عهده دارد، این 9 نفر را وارد پروتکل درمانی ترسناکی می کند.

در ادامه Nine Perfect Strangers شاهد آن هستیم که این افراد غریبه بعد از ورود به پروتکل درمانی توسط آن زن، وارد دنیای عجیب و نا آشنایی می شوند. در این مجموعه یکی از مهم ترین شخصیت ها ماشا است که نقش یک گورو را بازی می کند. این گورو به سختی درد از دست دادن دخترش را به دوش می کشد و به خاطر همین مسئله دچار سختی های زیادی می شود. او تلاش می کند که به هر نحوی که شده، این مسئله را برای خود حل کند و با آن کنار بیاید. در این داستان می بینیم که این گورو سابقه تجربه نزدیک به مرگ را داشته است و راز های هیجان انگیزی را می داند.

 

سریال Nine Perfect Strangers

Nine Perfect Strangers به عنوان یک مجموعه تلویزیونی شناخته می شود که در سال 2021 در کشور آمریکا ساخته شد. این مجموعه محبوب و دوست داشتنی بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده است که اثری از لیان موریارتی است. "نه غریبه کامل" برای اولین بار در سال 1400 توسط شبکه رسمی Hulu منتشر شد. در ساخت و اجرای این مجموعه تلویزیونی از ژانر های متفاوتی برای ایجاد جذابیت بیشتر آن استفاده شده است. ژانر های استفاده شده در این مجموعه جذاب را می توان در دسته ژانر های درام، راز آلود و هیجانی قرار داد.

در Nine Perfect Strangers، بازیگران مشهوری به نام های سامارا ویوینگ، گریس ون پاتن، بابی کاناوله، نیکول کیدمن، لوک ایوانز، ملیسا مک کارتی، مایکل شنون و منی جاسینتو، نقش ایفا کرده اند. مجموعه نه غریبه کامل در یک فصل و 8 قسمت به صورت کامل اجرا شده و مدت زمان پخش هر کدام از این قسمت ها حدود 42 تا 55 دقیقه است. کارگردانی این سریال بر عهده جان هنری باتر وورث بوده و توسط دیوید کیلی و جان هنری توسعه یافته است. امور موسیقی مربوط به این مجموعه را مارکو بلترامی و ملیس هنکینس انجام داده اند.

 

نقد سریال Nine Perfect Strangers

این مجموعه تلویزیونی در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه مناسبی در بین بینندگان تلویزیونی پیدا کند و مورد توجه بسیاری از آن ها قرار بگیرد. این مهم را می توان از امتیاز به دست آمده در سایت معتبر IMDB مشاهده کرد. امتیاز سریال Nine Perfect Strangers در این سایت عدد 7 از 10 بوده که توسط بینندگان امتیاز دهی انجام گرفته است. این مقدار، امتیاز نسبتا بالایی محسوب شده و نشان از کیفیت بالای آن دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.