دانلود سریال
Brand New Cherry Flavor

1576 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 17008
10
/
7.1
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Brand New Cherry Flavor
دانلود سریال Brand New Cherry Flavor

خلاصه داستان سریال  Brand New Cherry Flavor

داستان سریال  Brand New Cherry Flavor در مورد دهه 90 و سینمای هالیوود که سرشار از فساد و بی بند و باری بود، بیان شده است. این مجموعه تلویزیونی حول یک شخص کارگردان و نویسنده که در سنین جوانی است و رویا های متفاوتی در سر دارد، روایت شده است. این شخص جوان که لیزا نووا نام دارد، با روحیه ای قوی و سرشار از امید به دنیای هالیوود آمده و قصد موفقیت در آن را دارد. این دختر جوان سال هاست که در مورد سینما و هالیوود اطلاعات بسیار زیادی را جمع آوری کرده است. او با تمام ویژگی های هالیوود آشنایی داشته و قصد دارد در روزی از روز ها، تبدیل به یکی از موفق ترین و مشهور ترین شخص های هالیوود بشود.

در ادامه  Brand New Cherry Flavor شاهد آن هستیم که این دختر جوان در مسیر خود در مقابل یک مرد فاسد و شرور به نام لو بروک قرار می گیرد. این مرد فاسد قصد دارد که سریال لیزا را از چنگ او در بیاورد و آن را تصاحب کند. این شخص در این راستا دست به انجام دادن کار های گوناگونی زده و بسیار تلاش می کند که به این هدف پلید خود دست پیدا کند. لیزا نیز برای مقابله با او و گرفتن انتقام اقدام به استفاده از سحر و جادو می کند. لیزا برای این کار دست به دامن یک ساحر به نام بورو می شود و در دنیای جدید و ماورای طبیعی قدم می گذارد.

 

سریال  Brand New Cherry Flavor

  Brand New Cherry Flavor به عنوان یک مجموعه تلویزیونی شناخته شده است. این محصول در کشور های آمریکا و کانادا و با زبان انگلیسی اجرا و بعد از مدتی با زبان های دیگری نیز ترجمه شده است. مجموعه طعم جدید آلبالو در سال 2021 توسط نیک آنتوساکا و لنور زیون بر اساس رمانی به همین نام که توسط تاد گریمسون نوشته شده بود، ساخته شد. این سریال برای اولین بار در سال 1400 توسط شبکه رسمی نتفلیکس منتشر شد. در اجرای این مجموعه از ژانر های مختلفی مانند درام، ترسناک و راز آلود استفاده شده است.

در  Brand New Cherry Flavor بازیگران مطرحی ایفای نقش کرده اند که در این میان می توان به رزا سلزار، اریک لانگه، کاترین کینر، جف وراد، هانا لویان، منی جاسینتو، گبریل لابل و سینا وربه اشاره کرد. کارگردانی طعم جدید آلبالو بر عهده نیک آنتوسکا بوده است. این مجموعه جذاب دارای یک فصل بوده و در 8 قسمت به صورت کامل اجرا شده است؛ مدت زمان پخش هر کدام از قسمت های آن حدودا 36 تا 52 دقیقه است. رده سنی TV-MAبه عنوان رده سنی مناسب برای تماشای این سریال در نظر گرفته شده است.

 

نقد سریال  Brand New Cherry Flavor

 Brand New Cherry Flavor بعد از انتشار توسط شبکه رسمی نتفلیکس طرفداران زیادی را به خود جذب کرد و در سراسر جهان دارای مخاطبان بسیاری است. مجموعه طعم جدید آلبالو بر اساس آرای مردمی در سایت معتبر IMDB امتیاز 2/7 از 10 را دریافت کرد که امتیاز خوبی محسوب می شود. کسب این امتیاز بر اساس آرا و نظرات مردمی نشان از جذابیت و کیفیت بالای این مجموعه دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.