دانلود سریال
Clickbait

1176 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 56043
10
/
7.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Clickbait
دانلود سریال Clickbait

خلاصه داستان سریال Clickbait

سریال Clickbait در مورد یک مرد خانواده دار بوده که در طی جریانات مخفی و پنهانی درگیر یک پاپوش اینترنتی می شود. اکثر افراد نزدیک به او سعی می کنند این راز را بر ملا کنند. در این داستان یک خانواده ظاهرا خوشحال وجود دارد که جمعیت آن ها 4 نفر است. نیک و سوفی که با هم زن و شوهر هستند، دارای 2 بچه کوچک بوده و در یک خانه معمولی زندگی می کنند. در یکی از روز ها مرد خانواده ناپدید می شود و برای مدتی هیچ اثری از او دیده نمی شود. نزدیکان این مرد مدت طولانی به دنبال او گشته و در جهت پیدا کردن سر نخ هایی هر کاری انجام می دهند.

در ادامه Clickbait می بینیم که خواهر این مرد به طور تصادفی به یک ویدیو برخورد می کند که گویا برادرش با ظاهر و سر و صورتی خونی در آن حرف می زند. او می بیند که برادرش با در دست داشتن یک کاغذ، در حال اعتراف به قتل یک زن بوده و اعلام می کند که اگر بازدید این ویدیو به 5 میلیون نفر برسد، جان او نیز در خطر است و ممکن است کشته شود. خواهر مرد که به دنبال پیدا کردن برادرش است، برای پیدا کردن او با یک مرد آشنا می شود که می تواند در این مسیر به او کمک کند. این مرد یک فرد مسلمان ایرانی به نام روشان امیری بوده که برای رسیدن به مرد گم شده، مسیر پر پیچ و خمی را دنبال می کند.

 

سریال Clickbait

مینی سریال Clickbait که در دسته مجموعه های تلویزیونی قرار می گیرد، در کشور های استرالیا و آمریکا توسط تونی آیریس و کریستین وایت ساخته شده است. این مجموعه در سال 2021 میلادی با زبان انگلیسی ساخته شد و برای اولین بار در سال 1400 از شبکه رسمی نتفلیکس منتشر شد. در اجرا و ساخت این مجموعه از ژانر های درام، جنایی و راز آلود استفاده شده است. فرایند ساخت آن به علت شیوع بیماری کرونا با وقفه ای رو به رو شد؛ اما در نهایت با تلاش عوامل اجرایی آن به پایان رسید.

مجموعه Clickbait دارای یک فصل بوده و به صورت کامل در 8 قسمت اجرا شد؛ به گونه ای که مدت زمان پخش هر قسمت از آن حدود 50 دقیقه بوده و یک بیننده برای مشاهده کامل آن به 5 ساعت و 52 دقیقه زمان نیاز دارد. در این سریال بازیگران مشهوری به نام های فونیکس راعی، آدریان گرنیر، زویی کازان، بتی گابریل، جسی کالینز، جیلین فلچر، کامارون انگلز و بکا لیش، به اجرای نقش پرداخته اند. تهیه کنندگان آن تام هافی و جوانا ورنر بوده و آیرس به عنوان مجری آن نیز شناخته می شود. 

 

نقد سریال Clickbait

سریال Clickbait توانست در مدت زمان کمی پس از انتشار، مخاطبان بسیاری را در نقاط مختلف جهان جذب کند. این مجموعه جذاب در سایت رسمی و معتبر IMDB که در آن توسط مردم امتیاز دهی انجام می شود، توانست امتیاز نسبتا خوب 3/7 از 10 را دریافت کند. با توجه به اینکه براساس نظرات و آرا مردم امتیاز بندی صورت می گیرد، می توان به این نتیجه رسید که این مجموعه در بین افراد دارای جذابیت خاصی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.