دانلود سریال
Chapelwaite

2246 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.33
AnimeList Rating
User 10343
10
/
7.2
IMDB Rating
10
/
10
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Chapelwaite
دانلود سریال Chapelwaite

خلاصه سریال Chapelwaite

 Chapelwaite قصه ای درباره جنون خانواده‌ بون ها و ارتباطشان با یک راز وحشتناک است. داستان از جایی شروع می شود که چارلز بون نامه ای از پسر عمویش استفان دریافت می کند و به دنبال زندگی در شهری کوچک با 3 فرزندش عازم چپلویت می شود. چارلز پس از ورودش به عمارت خانوادگی شان‌ به راز های وحشتناک بیشتری درباره بون ها پی می برد. او بعد از پشت سر گذاشتن اتفاقاتی سخت، در نهایت تصمیم بزرگی برای در امان ماندن فرزندانش می گیرد. ماجرا درباره‌ یک بیماری روانی است که پدر چارلز را به این روز انداخته و او را مجبور ساخته تا پسرش را بکشد یا به قول خودش نجات دهد.

او مدام در دور و اطراف خودش به روش های گوناگون، توده ای از کرم ها را می بیند؛ کرم هایی که از درون بدنش بیرون می آیند، گویی که او از درون در حال پوسیدن است. حالا که چارلز بزرگ تر شده، 3 فرزند دارد و به تنهایی درحال بزرگ کردن آن ها در عمارت خانوادگی شان است؛ خود چارلز شروع به دیدن این توهم ها می کند. چارلز در حقیقت یک مرد متشخص، با سواد و مهربان است که عملا نمی‌خواهد آزاری به دیگران برساند؛ اما خانواده اش اسم و رسم خوبی در شهر ندارند. او سعی دارد اسم خانوادگی اش را احیا کند و خودش را خوب و دقیقا برعکس مردان قبلی خانواده اش نشان دهد. 

 

سریال Chapelwaite

Chapelwaite یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس داستان کوتاه "قطعه اورشلیم"، نوشته استیون کینگ که یک نویسنده آمریکایی است، ساخته شده است. این سریال توسط پیتر و جیسون فیلاردی نوشته شده است و در 22 آگوست 2021 در Epix پخش شد. مجموعه چپلویت برای فصل دوم نیز تمدید شده است. در دسامبر 2019، آدرین برودی برای نقش اصلی کاپیتان چارلز بون انتخاب شد. سایر بازیگران مجموعه ترسناک چپلویت شامل Christopher Heyerdahl ، Emily Hampshire ، Jennifer Ens می شوند. 

مجموعه تلویزیونی Chapelwaite دارای ژانر ترسناک، درام، راز آلود، ماجراجویی و هیجان انگیز است. مدت زمان هر قسمت از آن حدود 50 دقیقه و شامل 10 قسمت است. تماشای این سریال برای افراد زیر 17 سال مناسب نیست. فیلاردی ها نفرین خانوادگی این سریال را از داستان کوتاه اصلی گرفته اند و آن را چندین مرتبه پر رنگ تر می کنند و با داستانی ترسناک، عمارتی گوتیک، روابطی غرق در تروما، ارثیه ‌ای خطرناک، مفاهیمی مهم و... ترکیب می کنند و به نمایش می گذارند.

 

نقد سریال Chapelwaite

Chapelwaite در وب سایت imdb امتیاز 7.2 از 10 را از آن خود کرده است و جزو رده سریال های هیجان انگیز و پر مخاطب محسوب می شود. مطابق با نظر اغلب بینندگان، تا نیمه های سریال همه چیز از لحاظ تزریق اطلاعات و معما های ترسناک این ژانر خوب پیش می‌رود؛ اما وسط های سریال با برملا شدن راز هایی از جمله علت جنون خانوادگی بون ها، آن تب و تاب هیجان‌انگیز از چپلویت از بین می رود و سریال دیگر قادر نیست که آن تعلیق اولیه را برای بیننده اش به ارمغان بیاورد؛ چرا که فیلم ساز مشغول حل رازهای اثر است و نمی تواند تمهید مناسبی را برای بالا نگه داشتن آدرنالین مخاطب، پس از برملا شدن این معماها پیدا کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.