دانلود سریال
Containment

1212 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11117
10
/
7.1
IMDB Rating
13
/
13
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Containment
دانلود سریال Containment

خلاصه سریال containment

containment درباره یک اپیدمی است که در آتلانتا شیوع پیدا می کند و این شهر بزرگ را قرنطینه می کند و آن هایی که در داخل گیر کرده بودند، برای زندگی خود می جنگند. این مجموعه داستان عزیزانی را به تصویر می کشد که از هم پاشیده شده اند. همچنین نمایان گر این است که چگونه جامعه ای که در درون حلقه رشد می کند، هم انتقال انسانیت و هم تولد قهرمانان را آشکار می کند. در اپیزود اول این مجموعه، یک مرد سوری به یک ویروس بسیار مسری مبتلا شده است.

او افراد متعددی از جمله پزشک و خانواده اش را آلوده می کند و مجموعه ای از رویدادها را به راه می اندازد که منجر به قرنطینه منطقه 6 آتلانتا از طریق یک دستگاه بهداشتی که با استفاده از کانتینر های حمل و نقل برای مسدود کردن خیابان ها ایجاد شده است، می شود. مقام دولتی و دکتر سابین لومرز مانعی را در اطراف منطقه 6 ایجاد می کنند تا از گسترش ویروس جلوگیری کنند. او از افسر پلیس لکس کارناهان می خواهد که برای حفظ آرامش، تبدیل شدن به چهره عمومی و تلاش برای مهار ویروس در بقیه شهر، خارج از مانع بماند. 

 

سریال containment

Containment  یک سریال محدود درام، راز آلود و هیجان انگیز آمریکایی است که بر اساس مجموعه تلویزیونی بلژیکی Cordon ساخته شده است. این مجموعه در تاریخ 7 می 2015 به صورت رسمی توسط The CW سفارش داده شد و از 19 آوریل تا 19 ژوئیه 2016 پخش شد. در این مجموعه جولی پلک به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار دیوید ناتر فعالیت می کرد. این سریال روایت گر یک اپیدمی است که در آتلانتا شیوع پیدا می کند و بخشی از شهر را در قرنطینه محاصره می کند و آن هایی که در داخل گیر کرده بودند، برای زندگی خود می جنگند. در 12 می 2016، CW اعلام کرد که Containment تمدید نخواهد شد و به عنوان یک سریال محدود باقی خواهد ماند.

مجموعه تلویزیونی مهار، به‌کارگردانی Elliott Lester، David Boyd، David Nutter، Chris Grismer، Charles Beeson، Michael A. Allowitz، Lance Anderson، Carol Banker و Janice Cooke در سال 1395 ساخته شده است. این مجموعه که اولین سریال این افراد محسوب می‌ شود، توانست در مرجع ارزش گذاری سینما و تلویزیون، نمره 0 از 10 را از سوی مردم به دست بیاورد که نشان می دهد عموم مردم Containment را اثری بی ارزش و بسیار بد ارزیابی می کنند. این مجموعه دارای 13 قسمت است که میانگین مدت زمان هر اپیزود حدود 60 دقیقه است. 

مجموعه تلویزیونی مهار برای افراد زیر 13 سال پیشنهاد نمی شود. 

 

نقد سریال containment

در متاکریتیک، این سریال بر اساس 20 منتقد، میانگین امتیاز 48% را دارد که نشان دهنده یک مجموعه تلویزیونی در رده متوسط است. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes نیز پاسخ های انتقادی متفاوتی را گزارش کرده است که میانگین امتیاز آن 53 درصد است. منتقدان این وب سایت می گویند اجرا های بی الهام، Containment را به یکی دیگر از سناریو های طولانی سریال های فاجعه آمیز تبدیل می کند که قبلا بارها شاهد پخش شدن آن ها بوده ایم. این مجموعه تلویزیونی در وب سایت imdb امتیاز 7.1 از 10 را به خود اختصاص داده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.