دانلود سریال
Vigil

1478 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 23359
10
/
7.4
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Vigil
دانلود سریال Vigil

خلاصه داستان سریالvigil 

کارآگاه سریال به نام ایمی سیلوا یک پلیس اسکاتلندی است که درگیر پرونده ای خطرناک می شود. او باید این پرونده را در  یک مکان غیر معمولی بررسی و حل کند. داستان vigil با برخورد لنگر یک کشتی کوچک ماهی گیری به یک زیر دریایی دارای کلاهک هسته ای انگلیسی، آغاز می شود. این برخورد باعث می شود تا کشتی ماهی گیری غرق شود و سرنشین های آن ناپدید شوند. مدت زمانی قبل از غرق شدن کشتی یکی از تکنسین ها، سیگنال های مشکوک را شناسایی می کند و پیشنهاد می کند برای جلوگیری از غرق شدن کشتی اقداماتی انجام شود. 

اما هیچکس در سریال vigil به پیشنهاد او توجهی نمی کند و در کمال تعجب دقایقی بعد او را مرده می یابند. از لحاظ قانونی چون زیر دریایی در حریم ساحلی اسکاتلند بوده، باید پلیس همین ناحیه قضیه مرگ را بررسی کند؛ اما این کار ساده نیست و مقررات نظامی دست و پا گیری در مورد زیر دریایی هسته ای وجود دارد که سرسختی فرمانده زیر دریایی هم به آن اضافه می شود. کارآگاه هم به ظاهر گذشته تروماتیکی داشته است و یکه و تنها و بدون تیم معمولی تحقیقات پلیس، باید وارد محیط تنگ و ترسناک زیر دریایی شود و کار خود را انجام دهد. 

 

داستان سریال vigil 

مجموعه vigil توسط تام اج تولید و ساخته شده که در آن سوران جونز در نقش بازرس ارشد کارآگاه، به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر بازیگران بی نظیر این سریال می توان به رز لزلی، شان ایوانز، مارتین کمپستون و پاترسون جوزف اشاره کرد. با گرد آمدن بازیگران حرفه ای و کاربلد، جذابیت داستان دو برابر شده است. تهیه کننده آن هم شخصی به نام آنجی دانیل و شرکت تولیدات جهانی، مجموعه تولید کننده آن است. سازنده سریال کشور انگلستان و زبان اصلی آن انگلیسی است. 

اولین قسمت vigil در ۲۹ اوت ۲۰۲۱ توسط شبکه BBC one  بریتانیا و طاووس ایالات متحده آمریکا منتشر شد. بی خوابی جزء سریال هایی است که ژانر های مختلفی را در خود جای داده است. از این ژانر ها می توان به جنایی، درام، معمایی و پلیسی اشاره کرد. همچنین تماشای آن برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود. با وجود طولانی بودن هر قسمت شما شاهد داستانی هیجان انگیز و جذاب هستید. این موارد باعث می شود تا مخاطبان ناچار به دنبال کردن داستان جذاب بی خوابی شوند؛ چرا که سوال های مختلفی را در ذهن شما ایجاد می کند و گام به گام پاسخ آن ها را به شما می دهد. 

به طور کلی یک فصل و ۶ قسمت از بی خوابی منتشر شده است که هر قسمت آن ۵۵ دقیقه را شامل می شود.

 

نقد سریال vigil 

vigil در حالت کلی نقد های مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. منتقدان از نویسندگی، سرعت، بازیگری، سبک بصری، طراحی صحنه، لحن و فضا سریال تعریف و تمجید کرده اند. قرار گیری این موارد در کنار یکدیگر باعث شد تا بی خوابی بتواند امتیاز ۷.۳ را از سایت IMDB دریافت کند. همچنین در سال ۲۰۲۲ برنده یک جایزه و برای دریافت ۳ جایزه نامزد شد که از افتخارات این مجموعه محسوب می شود. این امر نشان دهنده تیم قوی سریال بی خوابی است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.